جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
تیم داوری عملکرد خوبی داشت

کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و پدیده

شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب: 463729
یک کارشناس داوری فوتبال گفت: گل دوم پرسپولیس که در دقیقه ۹۳ به ثمر رسید کاملاً صحیح بود.
به گزارش جهان، نوذر رودنیل در گفت‌وگو با فارس، در مورد نحوه قضاوت تیم داوری بازی پرسپولیس و پدیده گفت: رضا کرمانشاهی به همراه ابوالفضلی وطالقانی این بازی را قضاوت کردند، در دقیقه 15 کرمانشاهی در جریان بازی قرار گرفت که برای داور خوب نیست که این اتفاق بیفتد و جاگیری‌اش مناسب نباشد. در دقیقه 34 اخطاری که به حسین بادامکی داده شد کاملاً درست بود.
 
وی ادامه داد: در دقیقه 47 توپ از خط عرضی زمین کاملاً رد نشده بود که کمک داور عجل کرد و توپ را به نفع پدیده ضربه دروازه اعلام کرد. در دقیقه 59 آفسایدی که از مهاجمان پرسپولیس گرفته شد کاملاً صحیح بود و اعتراض پر سپولیسی‌ها بی‌مورد بود.
 
رودنیل با اشاره به گل پرسپولیس گفت: گل اول پرسپولیس در دقیقه 66 کاملاً درست بود و کمک‌داور روی این صحنه به خوبی عمل کرد، زیرا دو بازیکن پرسپولیس در آفساید بودند اما مهدی طارمی در موقعیت آفساید قرار نداشت و او گلزنی کرد.
 
وی با اشاره به تنها اشتباه داور در این مسابقه گفت: در دقیقه 70 بازی تنها اشتباه کرمانشاهی داور بازی رقم خورد و در این صحنه داور به اشتباه خطای تمارض مهدی خیری بازیکن پدیده را اعلام کرد، در حالی کهروی این بازیکن خطا شده بود و داور در این صحنه اشتباه کرد و کارت زردی هم که به خیری داد اشتباه بود، اما اخراج دقیقه 85 سوشا مکانی از پرسپولیس کاملاً صحیح بود زیرا دروازه‌بان پرسپولیس یک موقعیت مسلم گلزنی را از حریف گرفت.
 
رودنیل با اشاره به گل دوم پرسپولیس عنوان کرد: در دقیقه 90 +3 خطایی که روی بازیکن پرسپولیس اعلام و این خطا منجر به گل شد، داور تصمیم درستی گرفت و گل پرسپولیس کاملاً صحیح بود. تیم داوری در این بازی عملکرد خوبی داشت و تنها اشتباه داور همان صحنه اعلام خطای تمارض مهدی خیری بود که اگر آن صحنه را از بازی حذف کنیم، داور و کمک‌هایش عملکردهای بسیار خوبی داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *