سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

فراکسیون رهروان ولایت لیست می دهد

شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 463656
یک عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با تأکید بر اینکه این فراکسیون بدون حمایت از لیستی به صورت مستقل وارد انتخابات می‌شود، گفت که این فراکسیون در کلانشهرها لیست جداگانه داده و در شهرهای کوچک نیز از کاندیدای خاصی حمایت می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، ایرج عبدی در تشریح چگونگی ورود فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت به انتخابات گفت: فراکسیون رهروان با جریانی ائتلاف نمی‌کند و با همان مشی اعتدال در طول چهار سال گذشته در مجلس وارد انتخابات می‌شود؛ بر همین اساس این فراکسیون به صورت مستقل و بدون حمایت از لیست خاصی در انتخابات حضور پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه فراکسیون رهروان لیست‌ جداگانه‌ای در انتخابات ارائه می‌کند، گفت: بنای فراکسیون رهروان عملکردی مبتنی بر مشی اعتدالی و تفکری عقلانی در جهت حل مسائل اساسی مردم و پیگیری منویات رهبری در مجلس است.

این عضو هیأت رئیسه فراکسیون رهروان ولایت در پایان گفت: بر همین مبنا طبق تصمیم گرفته شده بر مبنای کار کارشناسی قرار بر این است که این فراکسیون در کلانشهرها لیست‌های انتخاباتی ارائه کرده و در شهرهای کوچک از کاندیداهای مورد نظرش حمایت کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *