سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

کاندیداهای تهران رکورد زدند

شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 463623
فرماندار تهران اظهار کرد: تا پایان مهلت ثبت‌نام از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی، دو هزار و ۴۷۷ نفر برای حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کردند.
کاندیداهای تهران رکورد زدند
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، عیسی فرهادی در پایان مهلت قانونی هفت‌روزه ثبت‌نام از متقاضیان کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران مستقر در فرمانداری به ارائه آماری از تعداد ثبت‌نامی‌های حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس پرداخت.

وی با بیان اینکه "دو هزار و ۴۷۷ نفر برای ثبت‌نام به فرمانداری تهران مراجعه کرده‌اند و از این میزان، ثبت‌نام دو هزار و ۴۴۶ نفر قطعی شده است"، اظهار کرد: هزار و ۹۸۰ نفر مرد و ۴۶۶ نفر زن برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کرده‌اند.

فرهادی در مورد مدارک تحصیلی متقاضیان کاندیداتوری انتخابات مجلس گفت: از میان داوطلبان بررسی‌شده، ۴۶۵ نفر دارای مدرک دکترا، ۱۷۳۹ نفر دارای مدرک فوق لیسانس، ۱۰۱ نفر دارای مدرک لیسانس، ۱۴۰ نفر دارای تحصیلات حوزوی و یک نفر دارای مدرک فوق دیپلم هستند.

فرماندار تهران در پایان گفت: ۲۰ نفر از اقلیت‌های دینی و مذهبی ثبت‌نام کرده‌اند.

همچنین ۱۲۸ نفر از ثبت‌نامی‌ها نیز دارای سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *