پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

ابتکار جالب ابتکار در رفع کمبود آب!

شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 463584
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در صفحه منتسب مجازی خود از بهترین سفر استانیش خبر داد.
ابتکار جالب ابتکار در رفع کمبود آب!
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در صفحه منتسب مجازی خود از بهترین سفر استانیش خبر داد.

نوشته شده است:

یکی از بهترین بخش های سفرم به استان آذربایجان غربی حضور در کنار مردم روستای کشتیبان از توابع ارومیه بود. در جمع گرم و صمیمی مردم حضور یافتم و از آن‌ها درخواست کردم که این مهربانی و صمیمیت آذری را به آب هم با تمام وجود داشته باشند؛ اصلا به نذر آب بیاندیشند.

یعنی با صرفه جویی در مصرف آب و مصرف بهینه آن در ذخیره آب و احیاء دریاچه ارومیه سهیم شوند و این آب ذخیره شده را همچون نذری ببینند که متضمن سلامت و نشاط امروز و فردای فرزندانشان و بازگشت زندگی به اکوسیستم ارزشمند ارومیه است.

اینگونه نشان می دهیم که سنگر دفاع از این مرز و بوم هرگز خالی از حضور و همراهی مردان و زنان شجاع، فهمیده و بی ادعای ایرانی نخواهد شد و فقط نقش آنان در سنگرهای متفاوت، تغییر خواهد کرد.

امروز هر کسی در هر نقطه این مرز و بوم می تواند این چنین عمل کند؛ شاید در نهایت به کمپین نذر آب میان ایرانی ها تبدیل شود و مرهمی باشد بر تشنگی این خاک تا دوباره جان گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
مگر اینکه با نذر و نیاز مردم کار این دولت تا پایان چهار سال به خیر بگذرد و الا امیدی به این دولت نیست علی رغم شعارهایی که به خورد مردم میدهند
اون موقع که شعار دادن است عین اجل معلق همه جا پیداش می شد و حالا که بحران دنبال سوراخ موشه می کردد . خدا ازش نگذرد هر موقع نام این زن میاد من بی ادب می شم