جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

طالبان تماس با روسیه را رد کرد

شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 463575
طالبان هرگونه ارتباط و گفتگو با روسیه در خصوص مبارزه با گروه داعش را رد کردند.
به گزارش جهان به نقل از آوا، سخنگوی طالبان، اظهارات نمایندۀ خاص روسیه برای افغانستان مبنی بر اینکه مسکو برای جلوگیری از نفوذ به اصطلاح داعش در افغانستان، با گروه طالبان گفتگو نموده را رد کرد.

در عین حال در اطلاعیه طالبان خاطر نشان شده است، "امارت اسلامی برای پایان دادن اشغال امریکایی ها در کشور شان ، با تعدادی از کشور ها تماس گرفته و در آینده نیز تماس خواهند گرفت و این را حق مشروع خود می داند ."

در این اطلاعیه به نقل از ذبیح الله مجاهد؛ یکی از سخنگویان طالبان آمده است،"ما بر علیه به اصطلاح داعش به همکاری هیچ کس نیازی نداریم و نه هم باکسی در این مورد تماسی بر قرار شده و نه هم کدام گفتگویی انجام گرفته است ."

طالبان می گویند که بعضی از افراد در افغانستان از نام د اعش سوء استفاده می کنند و حلقات استخبارات داخلی و خارجی برای به دست آوردن اهداف شوم خویش و بقصد تمدید کردن اشغال کشور آنان را تایید و کمک می کنند .

ذبیح الله مجاهد خاطر نشان کره است، که طالبان؛ پروژه داعش را از بین برده اند و اکنون در ۳۴ ولایت کشور فقط در یک گوشۀ ای از یک ولایت موجودیت دارند که آن هم چندان قابل تشویش نیست .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *