چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۲

شورای رهبری طرحی برای مقابله با رهبری

شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 463565
رئیس كمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: كسانی‌ كه شورای رهبری را مطرح می‌كنند، در حال بسترسازی برای مقابله با شخص مقام معظم رهبری هستند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام احمد سالک اظهار کرد: کسانی‌ که در کشور شورای رهبری را مطرح می‌کنند، در حال بسترسازی برای مقابله با شخص مقام معظم رهبری هستند.

وی افزود: از طرف دیگر به دستور اربابانشان در تلاش‌اند که دوقطبی را در ایران تقویت کنند و همچنین درصدد هستند با طرح چنین مسائلی ضعف‌ خود را برطرف کنند.

رئیس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این نوع صحبت‌ها ناشی از ضعف ایمان افرادی است که مطرح می‌کنند و اگر واقعا دلسوز کشور بودند باید با قدرت به دفاع از مقام معظم رهبری نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد می‌پرداختند.

وی با اشاره به تبعیت این افراد تصریح کرد: به‌دلیل آن‌که این افراد تبعیت ندارند و تابع نیستند، راه مقابله را پیش گرفته‌اند و در قالب ادبیاتی که ظاهر زیبایی داشته باشد به مقابله پرداخته‌اند.

حجت السلام سالک اذعان کرد: این مسئله مهمی است که خوشبختانه مردم ما به‌خوبی هوشیار و بصیر هستند و به‌ موقع جواب محکمی به کسانی‌که این موضوعات را مطرح می‌کنند خواهند داد.

وی در باره وحدت اصولگرایان برای انتخابات مجلس نیز بیان داشت: اصول‌گرایان در سطح کشور یک حرکت همگرایی انجام داده‌اند و تا امروز در سطح کشور و در تهران با حضور حضرات آیات موحدی کرمانی و مصباح یزدی شاهد ایجاد وحدت خوبی میان اصولگرایان هستیم.

رئیس کمسیون فرهنگ مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: خوشبختانه اتفاقات خوبی رخ داده است و آقای حداد عادل نیز به عنوان سخنگوی این مجمع انتخاب شده است.

وی در باره فعالیت‌هایی که از سوی برخی افراد برای ایجاد انشقاق میان اصولگرایان انجام شده است تشریع کرد: امیدواریم افرادی که در راستای سیاست‌های اصلاح طلبان برای تشدید اختلاف میان جامعه اصولگرایان تلاش می‌کنند عبرت بگیرند و مردم را به نگرانی نیندازند.

حجت‌الاسلام سالک در بیان مهمترین عامل در انتخابات اسفندماه گفت: به‌ نظر من حضور قدرتمند مردم را شاهد خواهیم بود و همه مطیع مقام معظم رهبری هستند؛ معتقدم مردم به‌خوبی دشمنان و اپوزیسیون‌های خارجی را با حضورشان و رای دادن به افراد ولایی خنثی خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *