جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۱
۱۱
7روزبدون آب وغذا

عکس تکان دهنده پیشکسوت پرسپولیس

جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب: 463514
فرزند منوچهر شفقتیان گفت: متاسفانه حال پدرم اصلا مناسب نیست. امروز هفتمین روز اعتصاب غذایی ایشان است. بعد از اینکه چند روز پیش دست به دوختن لب و دهن خود کردند در حال حاضر با عفونت از این ناحیه روبه رو هستند.
 به گزارش جهان، سالار شفقتیان فرزند منوچهر شفقتیان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران در گفت وگو با جام، درباره آخرین وضعیت پدرش بعد از اعتصابی که از یک هفته پیش انجام داده و لب به غذا خوردن نزده اظهار داشت: ابتدا جا دارد از جامعه هنرمندان به خصوص عارف لرستانی و همچنین برخی از اهالی ورزش مثل مجید نائینی تشکر کنم که در این مدت همراه ما بوده اند.


همچنین باید از علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس تشکر کنم که دیشب تماسی را با پدرم داشتند و جویای احوالش شدند. 
 
وی در ادامه افزود: اگر بخواهم درباره آخرین وضعیت پدرم به شما بگویم، متاسفانه حال ایشان اصلا مناسب نیست. امروز هفتمین روز اعتصاب غذایی ایشان است. بعد از اینکه چند روز پیش دست به دوختن لب و دهن خود کردند در حال حاضر با عفونت از این ناحیه روبه رو هستند از طرفی علی رغم اصرار ما و عزیزانی که به دیدنشان آمده اند راضی به شکستن اعتصاب نشدند. اما باید بگویم این حرکت پدر فقط برای این نیست که به وضعیت خودش رسیدگی شود بلکه می  خواهد با موجی که علیه پیشکسوتان به راه افتاده مبارزه کند و اجازه ندهد این عزیزان از حق و حقوق خود که بودن در کنار فوتبال است محروم بمانند. 
 
فرزند منوچهر شفقتیان همچنین گفت: حرف هایی که می گویم همگی از زبان پدر است اما متاسفانه توان صحبت  کردن ندارد. ما فقط توانسته ایم با سرم ایشان را هوشیار نگه داریم ولی با ادامه این روند مطمئنا مشکلات جدی تری به سراغش خواهد آمد.اینکه افرادی امثال پدر من از فوتبال دور باشند  خیانت به جوانان این مرز و بوم است. متاسفانه سالیان سال است که شایسته سالاری وجود ندارد و همه چیز با رابطه پیش می رود. 
 
وی درباره عمده مشکلات منوچهر شفقتیان اذعان داشت: گوشه نشینی برای افرادی چون پدر من بدترین سم است و همین مساله باعث شد مشکلات عدیده بدنی به سراغشان بیاید. از مشکل کلیه و کبد بگیرید تا مشکلات گوارشی. مشکل پدر من فقط مسایل مالی نیست بلکه ایشان می خواهند در کنار فوتبالی ها باشند و علم و دانش خود را در اختیار جوانان قرار دهند. فشار عصبی باعث شد که پدر من دست به همچین تصمیمی بزند. برگزاری مراسم  گلریزان از گذشته بوده است و ادامه خواهد داشت اما دوای درد پدر من نیست. 
 
سالار شفقتیان در ادامه خاطرنشان کرد: اینکه پدر من می گوید می خواهم کنار فوتبال باشم، الکی نیست. ایشان عالیترین مدرک مربیگری یعنی یعنی مدرک A آسیا را دارد. ایشان 10 سال پیش در تیم های درنا و کوثر تهران حضور داشتند و قبل از آقای دوستی مهر توانستند شکوفایی در این دو تیم به وجود بیاورد. گل گهر سیرجان که در حال حاضر در دسته یک فوتبال ایران بازی می کند توسط پدر من به این سطح رسید ایشان توانست گل گهر را دو رده در لیگ بالا بیاورد و به لیگ آزادگان برساند. ایشان دعوتنامه ای هم برای گرفتن مدرک پرفشنال داشتند که به دلیل مشکلات مالی نتوانستند این مدرک را بگیرد. 
 
وی درباره آن موجی که نمی گذارد پدرش و امثال او در فوتبال حضور داشته باشند گفت: نمی خواهم از اسم و عنوان خاصی نام ببرم چرا که بار حقوقی پیدا خواهد کرد اما گله ام از مقامات بالاتر ورزش است از کسانی که می توانند جلوی حرف زور بایستند. گله ام از آقایان وزارتخانه و فدراسیون فوتبال است که به این مسایل رسیدگی نمی کنند و اگر اراده کنند می توانند این آب نجس را از فوتبال کشور پاک کنند. آقایان به داد پدرم و امثال پدرم برسید. امیدوارم اشخاصی مانند دکتر دادگان که همیشه حرف حق را زده اند پا پیش بگذارند و این مشکلات را حل کنند. از کمیته اصل 90 مجلس می خواهم با این ناپاکی ها مثل همیشه برخورد درست را داشته باشند و نگذارند ارتباط مداری بر شایسته مداری ارجحیت داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


برادر من، پارتی بازی یکی از بزرگترین مشکلات کشور می باشد
Denmark
KHoda pedar shoma va pedar har che sade-andish irani hast ra byamozad, hich kojaye donya shayeste-madari wojod ne darad, ama hame ja be khosos dar GHarb rabete-madari hakem ast.
Be dast aawardan shoghl dar GHarb besi-yar moshgel ast,ama dar Danmark gofte mi shawad 55% mardom be tawasote rabete astekhdam mi shawand.
Dar in-ja rabete-madari amali mosbat ast
SAABER
United States
....KHAAHID SHOD O AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMAADE BAASHID ...
اون وقت فردوسی پور رفته با ظریف مصاحبه کرده!!!!!!!!!!!!
مگر دنیا به آخر رسیده؟ عطای شان را به لقای شان ببخشد... مگر این دنیا چقدر ارزش دارد که زندگی خودش را که هدیه ارزشمند خداست این طور به خطر انداخته... جواب خدا را چه خواهد داد؟ خودم را از گرسنگی کشتم که به یک مشت ... اعتراض کنم؟
یک کلام بگوید:
تو و ملک و جاه سکندری
من و رسم و راه قلندری
اگر آن خوش است تو درخوری
وگراین بد است مرا سزاست....
Iran, Islamic Republic of
من یک سئوال دارم...
آیا واقعا برای هر چیزی و برای هر موضوعی باید به این نوع رفتارها روی آورد؟!!!
دوختن لب و دهان چه ارزشی دارد؟!!! این رفتارها حتی برای یک معنا و مفهوم متعالی نیز صحیح نیست... چه رسد به موضوعاتی از این دست.
اینهم عاقبت عشق به فوتبال. مشخص شد زمانی تو را به آن بالاها می برند و زمانی هم از آن بالا به عمد پرتت می کنند. ورزش فوتبال در کشور ما چون جنبه ندارد باید برچیده شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم.. این ..رابازیچه قرارداده وبه اسم ..برای پرکردن جیبش به این..
مسخره است. واقعا که . برای فوتبالی که به افتضاح کشیده شده اعتصاب غذا میکنه مثلا دلش سوخته !!!
سعید
Finland
شان پیشکسوتان حفظ شود
Iran, Islamic Republic of
دركل اين نوع اعتراضات هرچند مقبول نيست اما نشان از بي انضباطي وبي سروساماني بعضي مسائل ميدهد كه ميتواند منجر به تبعات منفي بعدي گردد گه گاهي جبرانش سخت وتاوانش سنگين. مسئولين نظارتي وامنيتي كشور يا علي تادير نشده به اين وضعيتهاي پريشان احوالي خاتمه بدهند . البته با نصب انسانهاي شريف ودلسوز درمناصب ومسئوليتها ونه بقول امام نااهل ونامحرم كه از خدايش همين نارضايتي ها ست.