پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۴
۱

مراسم يابود خبرنگاران ورزشی +عکس

جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب: 463513
شهردار آلپ جنوبی و همسرش همزمان با تولد عیسی مسیح و سال نوی میلادی به مقبره «میلاد حجت‌الاسلامی» رفته و به وی ادای احترام کردند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، همزمان با ولادت عیسی مسیح (ع) و در آستانه سال نوی میلادی فرانسیسکو بالیگوئه، شهردار آلپ جنوبی و ژوئله بالیگوئه، همسرش برای ادای احترام به جانباختگان حادثه هواپیمایی ژرمن وینگز که میلاد حجت‌الاسلامی، خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم و حسین جوادی، خبرنگار ورزشی روزنامه وطن‌امروز هم در آن جان خود را از دست دادند، امروز (جمعه) به محل مقبره دست جمعی جانباختگان رفتند.

 
شهرداری آلپ جنوبی و همسرش در این مراسم برای میلاد حجت‌الاسلامی، تنها جانباخته‌ای که در محل سقوط هواپیما و مقبره خانوادگی خودشان، مقبره اختصاصی دارد، گل برده و دعا خوانده‌اند. نکته جالب توجه این بود که خانم ژوئله، همسر شهردار آلپ جنوبی به احترام دین اسلام و خانواده میلاد حجت‌الاسلامی با حجاب اسلامی سر مزار میلاد حاضر شد و عکسی به یادگار گرفت.
 
خانم ژوئله بالیگوئه طی پیامی که به خانواده میلاد ججت‌الاسلامی ارسال کرده، از طرف خودش و همسرش گفته است که آنها میلاد را مانند فرزندخوانده خود می‌دانند و به همین دلیل در مقبره خانوادگی خود به وی مقبره‌ای را اختصاص داده‌اند. آنها اخیراً سنگ گرانیتی گرانقیمت برای مقبره میلاد گذاشته‌اند و قرار است سنگ معرفی مقبره میلاد نیز به زودی روی مقبره او نصب شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


درک این خانوم از درک برخی دختران وطنی بیشتره که دانشگاه رو با استیج شوی فشن اشتباه گرفتن