پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

خبر خوش نوبخت برای متقاضیان استخدام

استخدام ۱۷۷۰۰ نفر برای طرح‌های بهداشتی در سال آینده
جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 463431
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: دولت یازدهم در بودجه سال ۹۵ استخدام هفده هزار و ۷۰۰ نفر را در وزارت بهداشت برای واحدهای تازه افتتاح شده در نظر گرفته است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمدباقر نوبخت در مراسم بهره برداری مرکز درمان بستر ۱۰ تختخوابی امام رضا (ع) ایوانکی گرمسار با اعلام این خبر افزود: با توجه به محدودیت های نظام اداری و استخدامی، امسال هفت هزار نفر در این حوزه استخدام شدند.

وی با بیان این که طرح های بهداشت و درمان علاوه بر افتتاح ساختمان نیاز به تجهیزات و نیروی درمانی دارد، اظهار داشت: دولت اکنون فهرستی از وزیر بهداشت در مورد این واحدهای افتتاح شده که در حال خاک خوردن است، دریافت کرده است.

معاون رئيس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور خاطرنشان کرد : افتتاح طرح های بهداشتی بدون در نظر گرفتن تجهیزات و نیرو با سیاست این دولت مغایر است.

نوبخت ارایه خدمات درمانی را اولویت سیاست درمانی دولت اعلام کرد و گفت : دولت یازدهم فهرستی ازمشکلات مردم در این حوزه اولویت بندی و در راس فعالیت های خود قرار داده است.

معاون رئیس جمهوری خاطرنشان کرد : برای طرح تحول سلامت در کشور در سال ۹۵ در لایحه بودجه ردیف خاصی در نظر گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


وااای چه خبر خوشی.... دارم بال درمیارم
محمد
United Kingdom
امیدوارم برای رضای خدا باشه نه برای رضای...
جوانی وعمرمان را در منطقه جنوب به امید آینده مطمین کاری در وزارت نفت صرف کردیم. حال میگویند با شرکتها واگذار شده اید. مگر قرارداد یکرطفه است .ما ازحق خود نمیگذریم در ایران نتیجه نگیریم به دیوان لاهه شکایت میکنیم. حق ما این نیست دوست واشنا ها وهم حزبی ها را به شرکت های نفتی منتقل کردند حال برای ما میگویند بمانید تا بمیرید.واگذارمسببان
بخدا
United States
آقای نوبخت می توانند زمان برگزاری آزمون استخدامی 7000 نفری که در سال جاری استخدام شدند را اعلام فرمایند . نمره این دولت از نظر استخدام براساس قوانین و دستورالعمل صفر است