جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۴
۱۹

روسیه‌تلافی‌کرد؟!/پایگاه‌مستشاران ترکیه‌ای در سوریه نابود شد

پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۳۷
کد مطلب: 463268
وزارت دفاع روسیه از هدف گرفتن بیش از یک هزار پایگاه گروه‌های تروریستی در سوریه طی 6 روز گذشته خبر داد.
روسیه‌تلافی‌کرد؟!/پایگاه‌مستشاران ترکیه‌ای در سوریه نابود شد
به گزارش جهان، وزارت دفاع روسیه امروز چهارشنبه اعلام کرد، جنگنده‌های روسی در ۶ روز گذشته با انجام ۳۰۲ سورتی پرواز یک هزار و ۹۳ مورد از مواضع نیروهای تروریستی داعش را هدف قرار داده‌اند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، «ایگور کوناشنکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در این تاریخ از ۱۸ دسامبر تا ۲۳ دسامبر (۲۷ آذرماه تا ۲ دیماه) جنگنده‌های روسی همچنین یک ارودوگاه آموزشی نیروهای تروریستی را نیز در استان ادلب سوریه که جنگجویان و مربیان نظامی کارآموزده از ترکیه در آنجا فعال بودند را نابود کردند.

بر اساس گفته این مقام نظامی روس، «بمب‌افکن‌های سوخو ۳۴ روسی یک پایگاه مهم آموزشی تروریستی در استان ادلب را نابود کردند. تعداد بسیاری از مربیان کارآزموده از کشورهای همسایه سوریه از جمله ترکیه نیز در این پایگاه آموزشی فعال بودند.»

وی افزود: اطلاعات مربوط به حضور این نیروها در این پایگاه آموزشی تروریستی توسط گروه‌های میهن پرست سوری حدود یک هفته پیش در اختیار روسیه قرار گرفته بود.

علاوه براین، سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت که در این سری عملیات نظامی، جنگنده‌های روسی دو مورد از تأسیسات ذخیره نفت و دهها تانکر حمل سوخت را نیز نابود کرده‌اند.

بنا بر گزارش کوناشنکوف، یک بمب‌افکن روسیه سوخو ۲۴ با انجام حملاتی هوایی علیه یک پایگاه نظامی داعش در استان حمص، موفق شد ۶ خودروی زرهی کاملا مجهز به تسلیحات سنگین را نیز نابود کند.
منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هدایت
درود بر پوتین . آقای پوتین باتمام توان تروریستها را نابود کن .وگرنه شیاطین منطقه نظیر عربستان ترکیه وامارات بعدا این تروریستهارابه کشور شما هدایت میکنند واگر میخواهید خیالتان از طرف تروریستهای وهابی سلفی والقاعده راحت باشدباید کاری انجام دهید تا حکام عربستان نابود گردد
ولادیمیر پوتین
ای به چشم. امر دیگه ای باشه قربان؟
پوتین
Romania
باشه چشم
از پیام و دستور شما هم ممنونم
ترکیه رو نابود کن پوتین جان تا جشن بگیریم و شیرینیشو بدیم عزیز دل
پوتین واقعا دست مریزاد گل کاشتی نابود کن این نامردای ترکیه ای رو
پوتین جون منو بعنوان خواستگار دخترتان قبول کنید تا پس از قوم و خویشی با هم این ترکیه های نامرد رو تارومار کنیم تا دیگه نامی از ترکیه نماند
Canada
ترکیه سالها منافع ایران در منطقه را پشتیبانی نمود و نباید اشتباهات دولتمردان ترکیه را به پای مردم خوب و برادران ترکمان بنویسیم
هاشم
United States
آفرین.
جوگیری معنی نداره. این که اردوغان حماقت میکند را نباید به حساب کلیت ترکیه نوشت. از خیلی جهات، نزدیکتر مردم دنیا به ما مردم ترکیه اند. بسیار هم ایرانی ها را دوست دارند.
Malaysia
دم پوتین گرم... خدا حفظش کنه
محسن
اقای پوتین دارد کارهای خوبی انجام میدهد وباید بداند که هیچ شریکی بهتر از مردم ایران عراق سوریه حزب الله لبنان وجود ندارد انشالله که هرچه زودتر ریشه تروریست از کل منطقه خاورمیانه کنده شود درود بر پوتین
بیست
یاشاسین پوتین
جعفر
سلام فکر کنم اومد ایران وشیعه شد و رفت
Iran, Islamic Republic of
بخاطراسايش اشغالگران قدس؛ شياطين با دسيسه اي از پيش تعيين شده خواستند سوريه را بدست عمال صهيونسيت بدهند تا جنايتكاران اسراييل براحتي هر جرمي را برعليه ملت مسلمان اجراكنند غافل از اينكه خداوند ياور مظلومان است و نقشه آنها نقش بر آب شد وامروز متجاوزان وهمكاران آنها رسواتر گشته اند.ومكروومكروالله والله خيرالماكرين.
سهند
با این کارها دل ما ارام نمی گیرد هنوز کشتی اردوغان روی دریای خون مسلمانان بی گناه خصوصا شیعه ها حرکت میکنه خدا کند که عاقبت قذافی نصیبش شود
ترکیه هم پیمان اسراییل در خط نابودی اسلام محمدی
ان شاالله بزودی اردوغان کثیف جزای خیانت و جنایت هایش را خواهد دید و سلطنت اردوغان متزلزل شده و نا ارامی ترکیه را در بر گرفته و بزودی اهدافی که برای ما و سوریه در نظر گرفته بود به کشور ترکیه سرایت و نابودی این قوم کثیف منظور اردوغان نه ملت ترکیه را بزودی خواهیم دید
سعو دی ها ی لعنتی
ای پوتین ای مدافع حرم!
سرور
خجالت بکش.
علی
درود "الله" بر پوتین و خلبانان روسیه که جیگر امریکا و وهابیون جاهل آل یهود رو سوزوندن!.
دست تک تک‌شون رو میبوسم