شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

حمله به حرمین عسکریین خنثی شد

چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب: 463239
منابع امنیتی عراقی با اشاره به ادامه نبرد سنگین علیه داعش در الرمادی مرکز استان الانبار ،از فرار تروریست ها از مناطق مرکزی این شهر خبر دادند.
به گزارش جهان، مهر به نقل از شبکه السومریه خبرداد: یک منبع امنیتی در استان الانبار عراق اعلام کرد: ده ها تروریست داعش از مناطق مرکز الرمادی و ساختمانهای دولتی به سوی مناطق الصوفیه، السجاریه در شرق این شهر فرار کرده اند.
 
این منبع افزود: علت فرار این تروریست ها پیشروی های نیروهای امنیتی برای بازپس گیری الرمادی و حملات کوبنده توپخانه و نیروی هوایی به مواضع تکفیری ها در مرکز شهر است.
 
این در حالی است که یک منبع امنیتی از تلاش نیروهای مبارزه با تروریسم عراق برای عملیات در منطقه الحوز که ساختمان های دولتی در مرکز الرمادی در آن واقع شده است خبر داد.
 
یحیی رسول سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق نیز اعلام کرد: نیروهای امنیتی عراق دستاوردهای مهمی به دست آورده اند و فاصله اندکی با ساختمان های دولتی در مرکز الرمادی دارند.
 
وی افزود: در عملیات نیروهای عراقی شمار زیادی از تروریست ها کشته شده اند.
 
فرحان محمد عضو شورای استان الانبار نیز گفت: نیروهای امنیتی با حمایت نیروی هوایی موفق به آزاد سازی ساختمان اداره راهنمایی و رانندگی در کوی افسران شده و پرچم عراق را بر بالای آن نصب کرده اند.
 
وی افزود: ساختمان های مجاور اداره راهنمایی و رانندگی نیز به کنترل نیروهای عراقی درآمده است.نبرد آتی در خیابان بیستم و کوی المعلب است تا الرمادی به طور کامل آزاد شود.
 
از سوی دیگر گردانهای التیار الرسالی و ارتش عراق یورش گسترده ای به داعشی ها در الکرمه انجام دادند و پل الکرمه را پاکسازی و پرچم عراق را بر بالای آن نصب کردند.
 
خنثی سازی حمله موشکی به حرمین عسکریین(ع)
 
منابع عراقی بیان کرد: جنگنده های عراقی تحرک تروریست های برای هدف قرار دادن مرقد امامین عسکریین(ع) را خنثی کردند.جنگنده های عراقی سکوی موشکی در منطقه جزیره سامراء که تروریست های داعش قصد داشتند از این منطقه حرمین را هدف قرار دهند منهدم کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


منتظر شهادت
خدایا به من توفیق بده تا جان ناقابلم را
در راه دفاع از حرم اهل بیت پیامبرت فدا کنم