پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
به دلیل تعطیلی مدارس در اثر آلودگی هوا؛

تغییر زمان امتحانات داخلی نوبت اول در تهران

چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۵۷
کد مطلب: 462967
سخنگوی آموزش ‌و پرورش شهر تهران گفت: کلیه امتحانات داخلی نوبت اول دی ماه ۱۳۹۴ در مقاطع تحصیلی اول و دوم متوسطه به دلیل تعطیلی مدارس در اثر آلودگی هوا به تعویق افتاد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مسعود ثقفی گفت: کلیه امتحانات داخلی نوبت اول دی ماه ۱۳۹۴ در مقاطع تحصیلی دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه و نظام سالی واحدی و پیش دانشگاهی به دلیل تعطیلی مدارس در بعضی از روز های آخر آذرماه ۹۴، با یک هفته تاخیر برگزار می شود.
 
بر اساس این گزارش امتحانات متوسطه دوره اول از( ۱۲/ ۱۰/ ۹۴ لغایت ۹۴/۱۰/۲۳) و امتحانات داخلی متوسطه دوره دوم از (۹۴/۱۰/۱۲ لغایت ۹۴/۱۰/۲۹) برگزار می شود.
 
گفتنی است امتحانات نهایی سوم متوسطه دروس افتاده مدارس روزانه و مدارس بزرگسالان، داوطلبان آزاد و دروس نهایی پیش دانشگاهی مدارس بزرگ سالان و داوطلبان آزاد برابر برنامه نهایی کشوری و برنامه امتحانات هماهنگ استانی بزرگسالان و داوطلبان آزاد و آموزش از راه دور سوم راهنمایی، پایه نهم دی ماه ۹۴ طبق برنامه امتحانی قبلی در زمان های تعیین شده برگزار خواهد شد.
 
شایان ذکر است دانش آموزانی که تاکنون موفق به دریافت کارت ورود به جلسه ی امتحانی نشده اند ، جهت دریافت کارت به کارشناسی امتحانات مناطق آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *