جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۵
۱۵

پاسخ صداوسیما به مصاحبه ظریف در90

سه شنبه ۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب: 462943
روابط عمومی سازمان صداوسیما با انتشار اطلاعیه‌ای به موضع‌گیری سخنگوی وزارت امور خارجه درباره مصاحبه مجری برنامه ورزشی «90» با وزیر امور خارجه پاسخ داد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در مطلب روابط عمومی سازمان صداوسیما آمده است:
 
«پیرو موضع‌گیری سخنگوی وزارت امور خارجه درباره مصاحبه مجری برنامه ورزشی «90» با وزیر محترم امور خارجه، ذکر نکاتی برای اطلاع افکار عمومی ضروری است؛
 
1- گفت‌وگو و مصاحبه با رجل سیاسی، مذهبی و شخصیت‌های مختلف تابع میل و نظر شخصی تهیه‌کننده یا عوامل برنامه نمی‌باشد. درصورتی که شبکه‌ای قصد انجام مصاحبه با این‌ افراد را داشته باشد، مسئولان شبکه از مصاحبه‌شونده به طور رسمی دعوت بعمل می‌آورند تا مصاحبه انجام شود و این روالی است که در همه رسانه‌ها مرسوم است.
 
2- در موضوع مصاحبه مجری برنامه ورزشی نود با رئیس دستگاه دیپلماسی هیچ‌گونه درخواستی از سوی شبکه سه سیما برای انجام مصاحبه با جناب آقای دکتر ظریف ارسال نشده است و مجری برنامه شخصاً و بدون اطلاع و هماهنگی با شبکه به انجام این مصاحبه و اعلام خبر پخش آن مبادرت ورزیده است.
 
3- برنامه ورزشی نود که سال‌ها از عمر آن می‌گذرد، یک برنامه صرفاً ورزشی و آن هم در حوزه فوتبال است و تمام تلاش دست‌اندرکاران شبکه سه، ساماندهی برنامه برای پاسخگویی به مطالبات ورزشی مخاطبان در حوزه تخصصی فوتبال و تحلیل و بررسی این رشته ورزشی است.
 
4- درخصوص اینکه وزارت امور خارجه نامه رسمی از طرف مسئولان سازمان را برای انجام مصاحبه درخواست نکرده خود باید پاسخگو باشد، اما اینکه تهیه‌کننده بدون اطلاع و هماهنگی مسئولان شبکه اقدام کرده است از سوی سازمان پیگیری می‌شود.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یعنی فردوسی پور بعد 18 سال اجرا در برنامه ی نود نمی دونست بدون هماهنگی با مسئولان شبکه سه حتی نمی تونه سوال مسابقه نظرسنجی رو انتخاب کنه. اون وقت بدون هماهنگی با مسئولان شبکه سه میره با وزیر امور خارجه مصاحبه می کنه؟نه اخوی خودتی .جناب سرافراز حتی حفظ ظاهر هم نمیکنه.صد رحمت به پدر ضرغامی.
اتفاقا از فردوسی پور کاملا بر می آد
میدونه فقط میخواست گروه فشارشو رو سازمان بیاره دلیلش همه یک هفته قبل اعلام این مصاحبه

اما سرافراز سرافراز است وباج به دو رویان نمیدهد
عادل فردوسی پور سوار کاریست که بر گرده جوانان این مملکت موج سواری میکنه الانم که باد معلومه از کدوم سو داره می وزه!
فردوسی پور فوتبال این مملکت و به باد داد حالا ایشون با قرمزو ابی کردن ملت برا خودش بیننده جور کنه اما این دورانم میگزره رو سیاهی میمونه برا .....
محمودرضا
خدارو شکر مثل اینکه صداوسیما داره حساب و کتاب پیدا میکنه
United Kingdom
حداد چی؟
مسعود
Moldova, Republic of
اینا ک لیست کردن برا دیگرانه
حداد از خودیاست رفیق
این چه حرفی بود شما زدید استاد بزرگوار جناب آقای حداد عادل را با آقای ظریف مقایسه می کنید ایشان، جناب آقای جلیلی و کلاً بعضی ها نه نیاز به دعوت دارند و نه نیاز هست هیچ گونه تشریفات اداری خاصی را طی کنند و مطابق نظر مدیریت سازمان هرگونه دعوت و اجرای برنامه توسط این عزیزان بدون هماهنگی بلامانع و باعث تشویق تهیه کننده هم هست.
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم
سلام
شايد ظريف واليبال باشه!!چون وزير تا حالا شورت ورزشى هم نپوشيده!!
اگر هم کار اشتباهی انجام شده باشه اینطور برخوردها ازطرف صدا و سیما فقط دید مردم رو عوض میکنه.
...
عجب مارموزیه این فردوسی پور! من جای سرفراز باشم در ۹۰ رو گل می گیرم. یارو خیلی پر رو شده فکر می کنه خیلی قدرت داره!
چرا صدا و سیما باید چنین برنامه ای را زنده روی آنتن ببره. مگر مسائل جیاتی و فوری فوتی در این برنامه مطرح می شود.
اولین اقدام لازم، تولیدی کردن برنامه ها ومجریان مسئله داری مثل این آقاست که مثل جناب...
United States
جواب نیست که ..