کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کفاشیان نمی خندد؛صدا وسیما کمک کند

1 دی 1394 ساعت 13:57

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در دیدار با مسئولان صداوسیما درخواست کرد که در شرایط سخت و طاقت فرسای این فدراسیون از نظر مالی، تلویزیون به کمک فوتبال و تیم ملی بیاید.


به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی کفاشیان که در روزهای پایانی دومین دوره حضورش در فدراسیون فوتبال به دنبال حل برخی مشکلات این فدراسیون است، صبح امروز (سه‌شنبه) به صداوسیما رفت.
 
در جلسه‌ای که با حضور علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال، عباس ترابیان، عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال، غلامرضا میرحسینی، مدیر شبکه سه سیما، حسین آقازمانی، مدیر گروه ورزشی شبکه سه سیما و حسین ذکایی، دبیر شورای سیاست‌گذاری ورزش صداوسیما برگزار شد، صحبت‌هایی بین افراد حاضر در جلسه رد و بدل شد.
 
کفاشیان در این جلسه به مشکلات مالی فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: درخواست ما در این شرایط این است که تلویزیون به تیم ملی کمک کند. در شرایطی که ما با بحران مالی روبه‌رو هستیم و وضعیت‌مان سخت و طاقت‌فرساست. در این وضعیت می‌خواهیم سازمان صداوسیما و شبکه سه به ما کمک کنند تا مشکلات را حل کنیم.
 
رئیس فدراسیون فوتبال در این جلسه بخشی از مشکلات مالی را مطرح کرد و در خصوص اداره فدراسیون و تیم ملی اشاره داشت که مشکلاتی وجود دارد. از همین‌رو قرار شد افرادی از دو طرف (فدراسیون فوتبال و سازمان صداوسیما) انتخاب شده و شرایط را بررسی کنند. کفاشیان در این خصوص روش پیشنهادی نداشت و قرار شد تیم و کارگروهی تشکیل شده و درباره پخش بازی‌های تیم ملی و نحوه درآمدزایی مدل جدیدی استخراج شود.
 
نکته جالب توجه اینکه دغدغه کفاشیان در این جلسه مشکلات مالی فدراسیون فوتبال و تیم ملی بود و صحبتی در خصوص حق پخش تلویزیونی نکرد.
 
نمایندگان سازمان صداوسیما هم که در این جلسه حضور داشتند خطاب به کفاشیان اعلام کردند که برای حرف زدن در خصوص مشکلات دو طرفه رسانه‌ها جای مناسبی نیست و بهتر است صحبت‌ها در جلسات مطرح شود. به این دلیل که چنین مشکلاتی بیرون از جلسات و در رسانه‌ها حل نخواهد شد و باید درباره آن کارشناسی صحبت کرد.


کد مطلب: 462873

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/462873/کفاشیان-نمی-خندد-صدا-وسیما-کمک-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com