جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

۶۰۰ طرح کتاب‌خوانی به روستا‌ها وعشایر رفت

سه شنبه ۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 462835
تاکنون بیش از ۶۰۰ طرح و ایده در حوزه ترویج کتاب‌خوانی به دبیرخانه جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب رسیده است.
به گزارش جهان به نقل ازتسنیم،‌ این آثار از روستاها و عشایر استان‌های مختلف کشور به دبیرخانه ارسال شده است که ویژگی‌های بومی مناطق مختلف ایران در آنها دیده می‌شود و اکثریت آنها قابلیت اجرا در سراسر کشور را دارند.

همکاری تشکل‌های مردم‌نهاد مانند انجمن حامی و دستگاه‌هایی چون نهاد ریاست‌جمهوری، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، وزارت کشور و وزارت آموزش و پرورش باعث شده است تا با وجود پراکندگی جغرافیایی روستاها و عشایر کشورمان، مشارکت در سطح بالایی باشد و مناطق مختلف کشور در این جشنواره شرکت کنند.

با توجه به زمان باقی‌مانده برای ارسال آثار انتظار می‌رود در روز‌های آتی طرح‌های بیش‌تری به دبیرخانه جشنواره برسد. به همه روستاها و عشایری که در این جشنواره مشارکت کنند، فارغ از آن‌که برگزیده شوند یا نه، بسته‌های فرهنگی تعلق می‌گیرد.

جشنواره «روستاها و عشایر دوستدار کتاب» از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود که اولین دوره این جشنواره سال گذشته برگزار و برگزیدگان آن در اسفندماه ۱۳۹۳ معرفی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *