کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وقف روزنامه عمومی برای مقاصد سیاسی؟!

عجله "دعایی" برای رپرتاژ زودهنگام از بیت‌ المال‌‌ برای یک‌ کاندیدا+تصویر

1 دی 1394 ساعت 0:54

طبق قانون انتخابات روزنامه هایی که از طریق نهادهای عمومی مانند موسسه اطلاعات منتشر می شوند حق ندارند له یا علیه نامزدهای انتخاباتی مطلب یا آگهی منتشر کنند.


به گزارش جهان، روزنامه اطلاعات که طی هفته های اخیر بابت اقدامات ساختار شکنانه خود در حمایت از یکی از سران فتنه، به دنبال جنجالی برای روزهای سرد و کم مخاطب خود بود، طی روزهای گذشته با انتشار صحبت های حمایتی آن هم به صورت افراطی از حسن خمینی که به تازگی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام نموده است، سعی کرده قبل از تایید شورای نگهبان دست به تبلیغات هدفمند از ایشان نماید.

روزنامه "اطلاعات" در مطلبی با عنوان "حاج سيد حسن آقا خميني همه شرايط را براي عضويت در مجلس خبرگان دارد" به انعکاس مصاحبه آيت الله سيد جعفر كريمی با سایت نزدیک به خاندان هاشمی ـ انتخاب ـ پرداخت.




این مطلب که در صفحه اول این روزنامه ـ سمت راست بالای صفحه ـ در روز دوشنبه 30 آذر ماه منتشر شده بود، به طور مستقیم سعی در تبلیغات برای یک کاندید مجلس خبرگان، قبل از تایید صلاحیت شورای نگهبان کرده بود.

طبق قانون انتخابات روزنامه هایی که از طریق نهادهای عمومی و بیت المال مانند موسسه اطلاعات ارتزاق و منتشر می شوند، حق ندارند له یا علیه نامزدهای انتخاباتی مطلب یا آگهی منتشر کنند.


کد مطلب: 462767

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/462767/عجله-دعایی-رپرتاژ-زودهنگام-بیت-المال-یک-کاندیدا-تصویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com