شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

حکم اعدام رئیس حلقه عرفان نقض شد

پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۴۸
کد مطلب: 462669
علیزاده طباطبایی با اشاره به اینکه حکم اعدام محمدعلی طاهری نقض شده است، گفت: پرونده به شعبه صادرکننده رای برگشت خورده، شعبه مجدداً باید پرونده را بررسی و حکم جدیدی را صادر کند.
به گزارش جهان، محمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اخباری مبنی بر اینکه پرونده محمدعلی طاهری سرکرده عرفان حلقه به شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب بازگشته است، گفت: من امروز به دادگاه مراجعه کردم، آنها اعلام کردند که حکم نقض شده اما هنوز پرونده نرسیده است.

وی با بیان اینکه ما پیش‌بینی می‌کردیم حکم صادره نقض شود، گفت: حکمی که صادر شد به استناد قانون سال ۹۲ بود در حالیکه این حکم نسبت به عملی که سال ۸۹ اتفاق افتاده بود صادر شده بود به همین دلیل رأی غیرقانونی محسوب می‌شد.

علیزاده تصریح کرد: براساس اظهارات مدیر شعبه، دیوان عالی به حکم صادره نقض تحقیقات گرفته اما چون هنوز پرونده به دادگاه نیامده دقیقاً نمی‌دانم به کدام بخش نقض گرفته‌اند.

وکیل طاهری با اشاره به اینکه حکم اولیه اعدام بوده و حالا نقض شده است، گفت: پرونده به شعبه صادرکننده رای برگشت خورده، شعبه مجدداً باید پرونده را بررسی و حکم جدیدی را صادر کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
این ... اگر اعدام شد من جای همه این مردم ....میخورم ... فقط خدا ....