چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

سخنان صادقی درباره امنیت کنسرتهایش

دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب: 462639
رضا صادقی با اشاره به حوادث تروریستی پاریس که در جریان یک کنسرت رخ داد، گفت: بیایید قدر این امنیت را بدانیم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، رضا صادقی خواننده موسیقی کشورمان در کنسرت جمعه شب خود که در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد، از امنیت کنونی کشور سخن گفت و از حوادث تروریستی پاریس یاد کرد.

رضا صادقی ضمن قدردانی از مقام شهیدان خطاب به هوادارانش گفت: امروز که ما در این سالن مشغول برگزاری کنسرت هستیم و کسی نمی‌تواند امنیت ما را به خطر بیاندازد، حاصل رشادت‌های شهیدانی است که باید قردشان را بدانیم و به یادشان باشیم.

صادقی اشاره‌ای هم به حوادث تروریستی داعش در پاریس داشت و یاد درگذشتگان را گرامی داشت و از مخاطبانش خواست تا قدر این امنیت و آرامش را بدانند.

کنسرت رضا صادقی با ۴۵ دقیقه تاخیر آغاز شد.

پس از حضور نوازندگان بر روی صحنهف صادقی در میان تشویق هوادارانش به روی صحنه آمد و مستقیم شروع به خواندن یکی از قطعه‌های قدیمی‌اش کرد.
بیشتر قطعه‌هایی که صادقی در این کنسرت خواند از آثاری بود که پیش‌تر آنها را اجرا کرده بود.

در اجرای قطعه‌هایی مانند «وایسا دنیا» و «نرو» تقریبا همه‌ی سالن با صادقی هم‌نوایی کردند.

علی عبدالمالکی و سامان جلیلی از مهمانان ویژه کنسرت رضا صادقی بودند.

رضا صادقی چندی پیش هم با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی‌اش به کشتار مردم نیجریه واکنش نشان داد. صادقی در آن یادداشت نوشته بود: «نمی‌فهمم این دنیاى امروزى رو، کاش یادمون نمی‌رفت اشرف مخلوقاتیم.... مسلموناى نیجریه و ظلمى که روا شد و دنیا سکوت کرده.... کشتن همه جا تقبیحه اما انگار بعضى جا‌ها انکار می‌شه.... فرانسه، نیجریه و هر جاى جهان ظلمى روا بشه دل بدرد می‌اد و سوال که چرا؟؟ تسلیت به جهان که انسانیتش داره می‌میره».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *