پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۶

تهران دو روز تعطیل می شود

شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 462116
کمیته اضطراری آلودگی هوای پایتخت صبح شنبه در محل استانداری تهران با حضور اعضا تشکیل شد و تصمیمات مهمی با توجه به افزایش آلاینده ها در چند روز اخیر داشت.
تهران دو روز تعطیل می شود
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، پیشنهاد تعطیلی دوروزه مدارس تهران و نیز تعطیلی یک هفته ای معادن شن و ماسه و صنایع آلاینده در استان از مهمترین موارد مطرح شده در این نشست بود.

دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای شهر تهران با اشاره تداوم قرار گرفتن کیفیت هوای تهران در شرایط هشدار گفت: بر این اساس پیشنهاد تعطیلی دو روزه مهد کودک ها، پیش دبستانی ها و مدارس مقطع ابتدایی شهر تهران در کمیته مطرح و مقرر شد پس از هماهنگی استاندار با مراجعه مرتبط تا عصر امروز شنبه اطلاع رسانی شود.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان تهران در حاشیه نشست حوزه اضطرار آلودگی هوای تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعطیلی معادن شن و ماسه و نیز صنایع آلاینده استان به ویژه کارخانه های سیمان دیگر مصوبه مهم کمیته بود که تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

محمد هادی حیدر زاده افزود: فروش روزانه مجوز ورود به طرح ترافیک تا پایان هفته متوقف می شود ضمن اینکه برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی و دودزا از سوی پلیس تهران بزرگ در دستور کار قرار خواهد گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
دانشجوها چی؟
اونا آدم نیستن که باید اکثرشون تو آلوده ترین مناطق تهران تردد کنن؟
با این تعطیلی های موقت مشکل تهران هرگز حل شدنی نیست. مشکل باید اساسی حل شود.
منوچهری
بقیه آدم نیستند . من بچه هامو که راهنمایی و دبیرستانی هستند امروز نفرستادم بیرون . می خوان تعطیل کنن می خوان نکنند
جالبه مدارس متوسطه دور از جون جزو آدم که حق نفس کشیدن و سلامت دارند حساب نشدند!!!!!
حامد
من تهران هم زندگی کرده ام تبریز هم زندگی کرده ام. در هفته های اخیر هوای تبریز به قدری آلوده بود که در یک خیابان به خوبی با چشم دیده می شد. آلودگی وحشتناک رو پنهان کرده اند تا ضعف و بی تدبیریشان نمایان نشود. از شدت آلودگی گلوی بسیاری از مردم می سوزد.
اما دریغ از تعطیلی! چون اگر تعطیل کنند صدایش در می آید و مردم خواهند گفت مشکل از بنزین پتروشیمی و احمدی نژاد بود الان که اینها نیستند پس چرا آلودگی بیشتر شده است؟!!
اسماعیل
Germany
خواهرمان که فرموده بودند آلودگی کاهش یافته و رسانه ها دروغ میگویند؟