جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۲
۵

طعنه پوتین به ترکیه درباره سامانه پیشرفته اس ‌400

جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۳
کد مطلب: 462063
«آنها (مقامات ترکیه) خیال می کردند ما دُم خود را روی کولمان گذاشته و فرار می کنیم! نه روسیه چنین کشوری نیست. ما تعداد جنگنده های خود را در سوریه افزایش داده ایم.»
طعنه پوتین به ترکیه درباره سامانه پیشرفته اس ‌400
به گزارش جهان، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد که با وجود استقرار سامانه های دفاع موشکی اس ۴۰۰ در پایگاه هوایی حمیمیم، ترکیه دیگر قادر نخواهد بود به حریم هوایی سوریه تجاوز کند.

به گزارش جام نیوز به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک (sputnik news) پوتین که در کنفرانس خبری سالانه اش در مسکو صحبت می کرد؛ ضمن بیان اینکه سامانه های اس۴۰۰ دیگر اجازه نخواهند داد جنگنده های ترک با مصونیت وارد حریم هوایی سوریه شوند؛ تاکید کرد که روسیه حضورش را در سوریه بیشتر کرده است.

رئیس جمهور روسیه خاطر نشان کرد: «آنها (مقامات ترکیه) خیال می کردند ما دُم خود را روی کولمان گذاشته و فرار می کنیم! نه روسیه چنین کشوری نیست. ما تعداد جنگنده های خود را در سوریه افزایش داده ایم.»

وی با اشاره به استقرار سامانه های موشکی پیشرفته اس۴۰۰ تصریح کرد: چون پیشتر هیچ سامانه دفاع هوایی روسی در این کشور (سوریه) نبود، جنگنده های ترکیه بارها حریم هوایی آنها را نقض می کردند؛ اما اگر می توانند اکنون با وجود اس۴۰۰ این کار را انجام دهند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود بر عمو پوتین
علی
عاشششششششششششششقتم پوتین جونم
کامران
پوتین ضعیف شده
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
آي كيف داره روس ها جنگنده هاي امريكايي تركيه و عربستان را فوج فوج سرنگون كند در سوريه و يمن خيلي حال ميده اين دوكشور مستكبر مزدور امريكا پوزشون حسابي زده بشه .
Iran, Islamic Republic of
احسن بر جناب پوتين ضد تروريست.