جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
فرماندار اندیمشک مطرح کرد

تکذیب یک شایعه در فضای مجازی

جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 461998
فرماندار اندیمشک گفت: اخبار منتشر شده در سطح برخی سایت‌ها و شبکه‌های مجازی مبنی بر کشف بمب و اشیاء مشکوک در اندیمشک صحت ندارد.
به گزارش جهان، حمید رضا گودرزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: شامگاه پنجشنبه و از طریق شهروندان وجود دو شی مشکوک در یکی از خیابان‌های اصلی اندیمشک به نیروی انتظامی شهرستان اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: پس از اطلاع نیروی انتظامی، در کمترین زمان ممکن نیروهای انتظامی و امنیتی شهرستان به محل وجود اشیا مشکوک اعزام و اقدامات ابتدایی را انجام دادند.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته سلامت و عدم وجود خطر در اشیا مذکور با سرعت عمل و دقت بخش انتظامی و امنیتی شهرستان احراز شده است.

وی گفت: این اشیا دو ساک دستی بوده‌اند که پس از بررسی‌های به عمل آمده و با مراجعه مالک این اشیا به وی تحویل داده شد.

گودرزی بیان کرد: متاسفانه پس از این حادثه اخبار متعددی در فضا‌ها و شبکه‌های مجازی مبنی بر کشف بمب و ناامنی در اندیمشک مخابره و منتشر شده که تمام این اخبار کذب بوده و شهرستان در امنیت کامل است.

وی افزود: تمامی اخبار و مطالب شهری از طریق مراجع و رسانه‌های رسمی اطلاع رسانی خواهد شد و شهروندان قبل از نشر ‌و انعکاس مطالب از طریق مراجع صالح صحت و اصالت مطالب را احراز و پس از آن اقدام به انتشار آن مبادرت کنند.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: تمامی بخش‌های امنیتی و انتظامی شهرستان از آمادگی کامل برای تامین امنیت شهروندان مناطق مختلف شهری برخوردارند و با افرادی که قصد اختلال در امنیت روانی و اجتماعی جامعه را داشته باشند با جدیت برخورد می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *