شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
منتظری مصدوم، جباری در بهت و کرانچار در لبه پرتگاه!

خانه تکانی در تیم لژیونرهای ایرانی

چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 461666
نایب رئیس باشگاه الاهلی پس از شکست‌های پیاپی تیمش اظهار داشت که در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی منتظر تغییرات گسترده در تیم باشید.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تیم فوتبال الاهلی قطر که در این فصل دو بازیکن ایرانی به نام‌های مجتبی جباری و پژمان منتظری را در ترکیب خود دارد، در  این روزها با بحران روبه رو شده است.

مشکل الاهلی از زمانی شروع شد که منتظری که در هفته هشتم لیگ ستارگان مصدوم شد. این مصدومیت مدافع ملی‌پوش کشورمان بعد از دو هفته رفع شد. در دیدار هفته دهم لیگ ستارگان مقابل العربی که دژاگه را در ترکیب خود دارد، بازی کرد اما متاسفانه منتظری در دقیقه 22 بازی بار دیگر مصدوم شد.
 
اکنون با گذشت 13 هفته از لیگ ستارگان قطر تیم الاهلی از زمان غیبت منتظری در خط دفاعی 3 تساوی و 3 شکست را متحمل شده است. واضح است که مدافع ملی‌پوش کشورمان چقدر برای این تیم قطری مهم است زیرا از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم به شمار می‌آید.
جباری در این 6 هفته غیاب منتظری تمام توان خود را در میانه زمین مبذول داشت تا تیمش را پیروز میدان کند. اما در بیشتر بازی‌ها موفق به این کار نشد که در نهایت در 6 دیدار 3 تساوی و 33 شکست را برای تیمش به همراه داشت.
 
پس از این اتفاقات پی‌درپی الاهلی که همیشه جزو 4 تیم صدر جدول در لیگ ستارگان بود اکنون با 14 امتیاز در رده نهم قرار دارد. این عملکرد ضعیف زلاتکو کرانچار سرمربی سابق پرسپولیس که در این فصل هدایت الاهلی را برعهده دارد، انتقادات شدید هواداران و باشگاه الاهلی را به همراه داشته است.
خالد شبیب نایب رئیس باشگاه الاهلی پیش از این در مصاحبه با روزنامه الوطن اظهار داشت: این نتایج ضعیف لایق الاهلی نیست و باید سریعا به دنبال چاره کار باشیم. به همین خاطر آخرین فرصت کرانچار در دو دیدار آینده خواهد بود.
پس از این مصاحبه، تیم کرانچار باز هم در دیدار مقابل الریان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد تا این مربی کروات یک قدم دیگر به اخراج نزدیک شود.
آخرین فرصت سرمربی کروات الاهلی بنا بر گفته نایب رئیس باشگاه دیدار هفته آینده برابر الجیش حریف نفت تهران در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا است که این روزها بهترین عملکرد را در لیگ داشته است. حال باید منتظر بمانیم و مشاهده کنیم تیم بحران زده الاهلی که 6 بازی طعم پیروزی را نچشیده می تواند مقابل تیم قدرتمند الجیش امتیازی بگیرد و کرانچار را از اخراج نجات دهد؟
 
نایب رئیس باشگاه الاهلی روز گذشته درباره تغییر ترکیب تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اظهار داشت که باشگاه صددرصد بازیکنان جدیدی را در خط حمله و میانی خواهد آورد. شما باید منتظر تیم جدید پس از نقل و انتقالات زمستانی باشید.
این حرف‌های خالد شبیب برای جباری و منتظری مربوط نمی‌شود زیرا این دو بازیکن ایرانی از مهره‌های کلیدی الاهلی است و هیچگاه آن دو از دست نخواهد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *