کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش دادستان کل کشور به ادعای زنجانی

25 آذر 1394 ساعت 11:00

دادستان کل کشور گفت: قانون تشدید مبارزه با مواد مخدر که مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام است همچنان به قوت خود باقی است.


به گزارش جهان به نقل از فارس، سیدابراهیم رئیسی در حاشیه نشست معاونان عملیات پلیس آگاهی ناجا با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توصیه من به دوستان پلیس آگاهی این است که اگر به جرایم خرد نرسیم علیرغم همه پیگیری‌ها در مسائل کلان باز هم احساس امنیت در جامعه ایجاد نمی‌شود.

وی در واکنش به پیشنهاد برخی از نمایندگان مجلس مبنی بر حذف اعدام قاچاقچیان مواد مخدر، گفت: قانون تشدید مبارزه با مواد مخدر که مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام است همچنان به قوت خود باقی است.

وی افزود: بنای نظام این است که بر اساس سیاست مصوب مقام معظم رهبری حرکت کند و در این رابطه سیاست‌های قطعی ابلاغی داریم.

وی با تأکید بر اینکه اراده نظام در همه بخش‌ها قضایی و انتظامی برخورد و پیگیری بی‌امان با قاچاقچیان است گفت: نسبت به قاچاقچیان هیچ گونه آتش‌بسی نخواهیم داشت.

یکی از خبرنگاران درخصوص اینکه آیا از اعضای داعش کسی دستگیر شده است یا خیر، گفت: امروز نسبت به داعش صدای همه در آمده و حتی کسانی که مظهر تشکیل و مبدأ داعش بودند و خودشان در کمک و تجهیز داعش دست داشتند از این گروه تروریستی اعلام تنفر می‌کنند که البته ما معتقدیم این تنفر امری ظاهری است.

دادستان کل کشور افزود: در کشور ما با حضور نیروهای اطلاعاتی و امنیتی اوضاع تحت کنترل است.

رئیسی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس، مبنی بر آخرین وضعیت پرداخت بدهی زنجانی با توجه به آخرین اولتیماتوم قاضی پرونده گفت: در شرایط تحقیق تمام ادعاهای متهم مورد بررسی قرار گرفت و حتی تیم‌هایی به خارج از کشور اعزام شد.

وی ادامه داد: تاکنون اساسی برای ادعاهای متهم پیدا نشده و نکاتی که مطرح می‌شود قبلاً هم مطرح شده است.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: تاکنون به غیر از میزان اموالی که از سوی دادستانی شناسایی شده اموال و ثروت بیشتری که مورد ادعای متهم و وکیلش بوده وجود نداشته و این ادعایی بی‌اساس است.


کد مطلب: 461633

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/461633/واکنش-دادستان-کل-کشور-ادعای-زنجانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com