پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
پیرهادی:

وزیرنفت به ۵ درصد وعده‌هایش هم عمل نکرد

چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۰۱
کد مطلب: 461568
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: اگر وزیر نفت به ۵ درصد وعده‌هایش در حوزه حمل و نقل عمومی عمل می‌کرد، الان مشکلی در این زمینه نداشتیم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محسن پیرهادی در دویست و شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: وزیر نفت در همین شورای اسلامی شهر تهران، برای تسهیل در حمل و نقل عمومی وعده‌هایی داد که اگر به ۵ درصد آن عمل می‌کرد، ما الان مشکلی در این زمینه نداشتیم.
 
وی تاکید کرد: ما مشکلات دولت را می‌فهمیم که حتی در پرداخت یارانه هم گیر دارد، اما درخواست ما از رئیس جمهور این است که کاری کند تا شرایط را برای تشویق بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری آن مهیا کنیم تا سرمایه‌گذاری کنیم.
 
وزیر نفت به وعده‌هایش در حوزه حمل و نقل عمومی که در صحن شورا مطرح کرده بود عمل نکرده است.
 
ابوالفضل قناعتی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز گفت: در حال حاضر با بحران اتوبوس در شهر تهران مواجه هستیم.
 
وی تاکید کرد: با توجه به کسری اتوبوسی که در شهر موجود است قطعا تا ۲ سال دیگر که ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس از ناوگان فعلی شهر تهران خارج می‌شود با مشکلات بیشتری مواجه خواهیم شد.
 
قناعتی با بیان یان مطلب که اگر هم اکنون تخصیص اعتبار شود تازه با خودروسازهای داخلی و خارجی باید تفاهم‌نامه‌ای امضا کنیم گفت: این روند برای ورود اتوبوس‌های جدید ۲ سال به طول می‌انجامد.
 
علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران نیز در این خصوص گفت: آقای پیرهادی در این زمینه مطلب درستی اشاره کرد و آن اینکه ما نباید در بحث اجرا دخالت کنیم.
 
وی اضافه کرد: ادبیاتی که نوشته ایم، دخالت در اجرا را به ذهن می آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *