پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۱

اعتراض علم و صنعت به استادهتاک +عکس

سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب: 461492
حدود ۱۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت در اعتراض به توهین یکی از اساتید به اسلام، خواستار اخراج وی شدند.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری دانشجو، حدود ۱۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت در اعتراض به توهین یکی از اساتید گروه قدرت و از عوامل دکتر «ش»سردسته نیروهای حزب مشارکت در دانشگاه علم و صنعت ایران روز سه شنبه ۲۴ آذر ۹۴ در لابی دانشکده برق تجمع کرده و خواستار اخراج دکتر حیدری شدند.

در ۲ سال گذشته دکتر حیدری چندین ایمیل با مضامین ضد انقلابی و علیه ارزش‌ها و نظام به طور دسته جمعی برای تمامی اساتید دانشگاه علم و صنعت ارسال نمود . جالب اینجا است که به گفته اساتید دانشگاه علم و صنعت هر استادی نمی‌تواند ایمیل‌های با تعداد بالا با ایمیل دانشگاه ارسال کند و انجام چند باره اینکار توسط دکتر حیدری نشان می‌دهد وی مجوزهای ویژه‌ای برای ارسال این ایمیل‌ها دارد.


در سال ۹۳ حیدری توسط مراجع ذی صلاح به علت ایمیل‌های هتاکانه از دانشگاه اخراج می‌شود و حتی فرجی دانا وزیر علوم وقت در جلسه استیضاح خود در مجلس شورای اسلامی رسما اعلام می‌کند که وی اخراج شده است اما در کمال تعجب همچنان وی در دانشگاه حضور دارد و کلاسهای درس وی کاملا دایر است. تا اینکه در ایام پایانی ماه صفر و زمانی که دانشگاهیان سوگوار عزاداری های ۲۸ صفر بودند مجددا اساتید دانشگاه ایمیلی از وی شامل توهین‌های بی سابقه به اسلام دریافت می‌کنند و خشم گسترده‌ای در دانشگاهیان علم و صنعت ایجاد می‌شود که منجر به تجمع روز سه شنبه شد.




البته دکتر حیدری پس از مشاهده‌ی تجمع دانشجویان،اعلام نمود که ایمیل وی حک شده و از ایمیل اخیر اطلاعی نداشته است ولی ایشان پاسخ نداد که چرا در دو سال گذشته ، اعلام نکرد ایمیلش را حک نموده‌اند.اما با این حال سوال اینجاست که چرا استادی که ،وزیر علوم هنگام استیضاحش،حکم اخراج وی را به مجلس تقدیم می کند،با تعلل از جانب دانشگاه هنوز کلاس درس خود را برگزار کرده و در مقابل دانشجویان به شبهه پراکنی نسبت به نظام و انقلاب می پردازد. این در حالی است که عده ی زیادی از اساتید جوان انقلابی که صاحب افتخارات متعدد علمی نیز می باشند، با بهانه های واهی به طور جدی تهدید به اخراج شده اند.نکته جالب اینجاست که هیچ فرد،ارگان یا تشکلی هیچگونه فراخوانی برای این تجمع صادر نکرده است و این تعداد از دانشجو ها به طور خودجوش در این تجمع شرکت کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دانشجویان معلوم الحال.