چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱۰
۱۴
اینانلو خطاب به ابتکار:

محیط زیست سازمانی مردانه است نه جای سوسول‌بازی

سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۹
کد مطلب: 461364
محمدعلی اینانلو کارشناس محیط‌ زیست با انتقاد به روند مدیریت کنونی ابتکار ــ رئیس سازمان محیط زیست عنوان کرد: سالها پیش هم گفته بودم که محیط زیست تنها سازمانی است که باید مدیریتش با مرد باشد زیرا این سازمان جای سوسول‌بازی نیست، زیرا طبیعت خشن است.
محیط زیست سازمانی مردانه است نه جای سوسول‌بازی
به گزارش جهان، محمد علی اینانلو کارشناس محیط‌ زیست، با حضور در تسنیم با انتقاد به روند مدیریت کنونی ابتکار ــ رئیس سازمان محیط زیست عنوان کرد: سالها پیش در دوره رئیس جمهور اصلاحات نیز گفته بودم که محیط زیست تنها سازمانی است که باید مدیریتش مرد باشد زیرا این سازمان جای سوسول بازی نیست زیرا طبیعت خشن است.

وی با پرداختن به برخی کارهای خاص مدیریت کنونی سازمان محیط زیست از جمله رها کردن کبوتر به‌جای ذبح گوسفند ادامه داد: طبیعت همچنان که قشنگ و آرام است، خشن نیز است، بنابراین وقتی همان مدیران؛ صبح تخم‌مرغ می‌خورند مسلماً حیات مرغی را می‌خورند و یا اگر غذای گوشتی می‌خورند جان گوسفند و یا گوساله‌ای گرفته شده است، بنابراین محیط زیست جای رنگ صورتی کارتون‌های والت‌دیزنی نیست.

این کارشناس محیط‌ زیست، مجری تلویزیون، گوینده رادیو، روزنامه‌نگار و مستندساز با حضور در خبرگزاری تسنیم و بازدید از بخش‌های مختلف این خبرگزاری در گفت‌وگوی تفصیلی به آسیب شناسی مدیریت سازمان محیط زیست ایران و همچنین گردشگری کشور در شرایط پساتحریم و در نهایت وضعیت والیبال ایران با روی کارآمدن مربی جدید آرژانتینی پرداخت که در روزهای آینده به‌طور کامل منتشر می‌شود.
منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا رحمت كنه امواتش را ، ولي عملا محيط زيست مخصوصا در قالب جمعيت وًجامعه و گروه و... طي چند ساله اخير به سوسول بازي تبديل شده است و هستند گروه هايي كه به بهانه دوست داشتن طبيعت ، گوشت حيوانات را در كوه كباب كرده و در كنار آناني كه در /دلشان غش است ، ميل مي نمايند !!!!!!!!
ای جان
ای جان
United States
اگر تمام مسئولان اینکونه فکر می کردنند الان مشکل نداشتیم سازمان جای خاله زنک بازی نیست . اگر دین ندارید لااقل ازاده باشید
Iran, Islamic Republic of
کاملا درست گفته
احسنت
واقعا زیبا گفتی مدیریت جای سوسول بازی نیست واقعا مدیریت محیط زیست جای مردان است کسی که حاضر نشد بخاطر مسئولیتی که حقوقش را ماهانه دریافت می کند از ماشین پیاده شود و به محیط زیست برسد این است محیط زیست ما . تا این خانم بعد از چهار سال برکنار شود محیط زیست کشور نابود شده است. بعد از چند سال بخاطر پیاده نشدن از ماشین جز ویرانه ای از ایران عزیز چیزی باقی نمی ماند چون حاج خانم پایشان کثیف می شد اگر از ماشین پیاده می شد.
عمار
Iran, Islamic Republic of
ببخشید سوسول بازی نه سیاسی بازی .مدیر فعلی بجای محیط زیست وقت خود را صرف کارهای سیاسی میکند.
واقعا جای سیاست بازی نیس
قربون زبونت اقای اینانلو
شاهین
اگرچه هیچ دل خوشی از مدیریت خانم ابتکار ندارم ولی این آقا را که خودش متخلف جدی محیط زیست طبیعی است فرد معتبری برای اظهار نظر نمی دانم.
.
احتراما زده توی پوز خانوم ابتکار .
راست گفته،بابا این ابتکار ،عجب ابتکاری بود از سوی دولت،برجک محیط زیست رو آورد پایین و قلعه اش رو فتح کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
راد
احسنت عالی بود......
Iran, Islamic Republic of
ممنون که ثابت کردید زنها به درد خانه نشینی می خورند و بس
درسته که از آقای اینانلو به خاطر اظهارنظر در همه مسائل از والیبال و محیط زیست گرفته تا انتخابات ریاست جمهوری خوشم نمییاد ولی طبیعت آفرینش زن برای کارهای خشن و طولانی مدت و استرس زا مناسب نیست. حالا خودمونیم مگه بقیه اعضای کابینه از وزیر تعطیلی هسته‌ای و کرسنت گرفته تا سبدکالا و مسکن مهر و سیب‌زمینی و رکود و بورسیه و ... چه نوری ازشون می‌باره که از این ضعیفه سرپوشیده بباره!