پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
آیت الله آملی لاریجانی:

اظهارات وزیر خارجه آمریکا درباره نقض حقوق بشر در ایران مضحک است

دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب: 461254
رئیس قوه قضائیه در پاسخ به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا در محکوم کردن ایران به نقض حقوق بشر اشاره کرد و گفت: واقعا برای کشوری مانند آمریکا که داعیه حقوق بشری دارد، این موضوع مضحک است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، آیت الله صادق آملی لاریجانی صبح دوشنبه در جلسه مسئولان عالی قضایی گفت: توسعه هرچه بیشتر وحدت میان حوزه و دانشگاه و ارتقاء همکاری های علمی و نظری به تقویت نظام جمهوری اسلامی منتهی می شود.

وی گفت: وحدت حوزه و دانشگاه و همکاری میان این دو نهاد باید به صورت مدون تری نمود پیدا کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا در محکوم کردن ایران به نقض حقوق بشر اشاره کرد و گفت: واقعا برای کشوری مانند آمریکا که داعیه حقوق بشری دارد، این موضوع مضحک است.

رئیس دستگاه قضا گفت: کشوری مانند جمهوری اسلامی ایران مردم سالاری را به تمام معنا اجرا و در فضاهای تحریم و جنگ نیز انتخابات را برگزار کرده است اما کشوری مانند عربستان روی انتخابات را ندیده است و به تازگی که اجازه داده اند زنان در گوشه ای در انتخابات شرکت کنند جشن گرفته اند. این نظامات ناقض حقوق بشر هستند چرا که به مردم هیچ اتکایی ندارند و هر کاری می خواهند می کنند و نمونه آن جنایتهایشان در یمن است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به سخنان امام راحل در نخستین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: ایشان آن زمان پیش بینی هایی داشتند مبنی بر اینکه بحث نفوذ در همه ارکان جمهوری اسلامی ایران ممکن است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *