شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۵

واکنش معمولی وزارت خارجه به فجایع نیجریه

دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 461161
سخنگوی وزارت خارجه ایران با ابراز تاسف از درگیری های خونبار در نیجریه همبستگی و پرهیز از اقدامات شتابزده و غیر سازنده در نیجریه برای مقابله با تروریسم را خواستار شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، «حسین جابرانصاری» سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه یکشنبه شب، با ابراز تاسف شدید از درگیری های دیروز و امروز زاریا در نیجریه که منجر به کشته و مجروح شدن تعداد زیادی از مسلمانان و نمازگزاران این شهر گردید، بر ضرورت احترام به شعائر و اماکن و شخصیت های برجسته دینی و مذهبی تاکید کرد.

وی گفت: نیجریه بعنوان یک کشور مهم عضو سازمان همکاری اسلامی، اینک با مشکلات ناشی از افراط گرایی و تروریسم تکفیری مواجه است و امیدواریم در این شرائط حفظ آرامش و همبستگی ملی برای مبارزه با تروریسم در اولویت قرار گرفته و از اقدامات شتاب زده و غیر سازنده پرهیز شود.

گفتنی است شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش شیعیان نیجریه روز یکشبنه در حمله نظامیان ارتش این کشور به منزلش بازداشت شد و معاون وی و سخنگوی این جنبش به شهادت رسیدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نسل سوم
United Kingdom
کشته و مجروح؟؟؟
امیدوارید؟؟؟؟؟
نیجریه از کشورهای عضو همکاری اسلامی؟؟؟؟؟
واقعا زحمات عدیده ای از حمایت مستضعفین کشیدید .
دولت خسته نباشی!!!
Iran, Islamic Republic of
نکنه میخواستین ناو جنگی بفرستن؟؟؟ یا اینکه به شدت محکوم کنن کافیه؟!!!!!!
آقای انصاری خسته نباشین!!!
پرهیز از اقدامات شتابزده؟ چشم ،
حالا سرعت شتاب اقدامات باید چقدر باشه مورد پسند شما باشه.؟
واکنش معمولی دیگه چه صیغه ای است . خیلی با این دولت مشکل دارید به قول سر گل همفکرانتون مرحوم احمدی نژاد آب بریزید همانجایی که میسوزد