جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

بدترین وزیر خارجه آمریکا از دید ترامپ

دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 461151
دونالد ترامپ با حمله به سیاست‌های دولت آمریکا در سوریه گفت که هیلاری کلینتون با سیاست‌های احمقانه‌اش عامل کشته شدن صدها هزار انشان بیگناه است.
به گزارش جهان، فارس به نقل از هیل خبر داد، دونالد تامپ نامزد پیشتاز جمهوریخواهان در انتخابات درون حزبی هیلاری کلینتون را در زمینه وقوع جنگ داخلی در سوریه و عراق و رشد گروه تروریستی داعش سرزنش کرد و از اقدامات وی شدیدا انتقاد کرد.

ترامپ در یک برنامه خبری در شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفت: هیلاری کلینتون با سیاستهای احمقانه اش یکی از عوامل این مشکلات(جنگ داخلی در سوریه و ظهور داعش) است؛ شما فقط یک نگاه به آنچه که وی در لیبی کرد بیندازید همینطور در سوریه.

وی در پاسخ به تاکید مجری برنامه با طعنه گفت: کلینتون وزیر خارجه بود و اوباما رئیس جمهور. تیم آنها این فاجعه را درست کرد؛ دوتا نابغه!

ترامپ افزود: او یکی از بدترین وزرای خارجه تاریخ آمریکاست. کلینتون می‌گوید که ترامپ خطرناک است اما خود او عامل کشته شدن صدها هزار انسان است.

ترامپ ادامه داد: شعار «آمریکا را دوباره بزرگ کنید»، یعنی اینکه من می‌خواهم کشورم را امن کنم. آمریکا امن نیست. ما در ترس زندگی می کنیم.

پیش از این هیلاری کلینتون و جان کری از صحبتهای انتخاباتی دونالد ترامپ درباره مسلمانان انتقاد کرده بودند و وی را خطرناک خوانده بودند.

ترامپ گفته بود که باید از ورود مسلمانان به جامعه آمریکا چلوگیری کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *