جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

روز پایانی رادیو اربعین اعلام شد

يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب: 460988
رادیو «اربعین» که با فرارسیدن اربعین حسینی(ع) ۲۳ آبان ماه امسال فعالیتش را آغاز کرد با پایان ماه صفر امشب ۲۱ آذرماه همگام با پخش اذان مغرب به کار خود پایان می دهد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، رادیو «اربعین» ۲۳ آبان ماه امسال با حضور رییس سازمان صداوسیما و معاون صدا افتتاح شد.

این شبکه رادیویی در راستای پاسداشت اجماع بزرگ در کربلای معلا و پیاده‌روی اربعین شکل گرفت و طی این مدت همه اخبار، اطلاعات و مطالب مربوط به این تجمع میلیونی را به مخاطبانش ارائه داد.

محمد سرافراز در مراسم افتتاح رادیو «اربعین» در خصوص اهداف و ضرورت‌های راه اندازی این شبکه رادیویی اعلام کرده بود که رادیو «اربعین» در نوع خود یک تجربه جدید است که در زمان مشخص برای مخاطبین خاص و برای یک مأموریت خاص به وجود آمده است و در صورت موفقیت می‌تواند برای دوره‌ها و موضوعات دیگر نیز قابل تعمیم باشد.

رادیو اربعین روی موج اف ام ردیف ۹۵/۵ مگاهرتز راه اندازی شده بود که در کربلای معلی روی موج اف ام ردیف ۹۰/۹ مگاهرتز و در نجف اشرف نیز روی مووج اف ام ردیف ۹۱/۹ مگاهرتز قابل دریافت بود. این شبکه رادیویی امشب ۲۱ آذر ماه با پخش اذان مغرب به فعالیت هایش پایان می دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *