پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۱
۱۵۱
بازخوانی عملکرد یکی از سران فتنه؛

۶ سال از لگد مرد "عبا شکلاتی" به جمهوریت گذشت/ اعتراف در پستو

يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب: 460931
۶ سال گذشته است، خاتمی با اینکه در محافل شخصی به دروغ بودن تقلب در فتنه سال ۸۸ اعتراف کرده است اما در این باره صریح سخن نمی‌گوید ...
۶ سال از لگد مرد "عبا شکلاتی" به جمهوریت گذشت/ اعتراف در پستو
گروه سیاست جهان نيوز: وقتی ۲۷ اسفند ۸۷ با انتشار بیانیه‌ای عدم حضور خود به عنوان کاندیدا برای انتخابات دهم ریاست‌جمهوری را اعلام کرد، کمتر کسی فکر می‌کرد یکی از پررنگ‌ترین نقش‌ها را در حین و پس از انتخابات ۲۲ خرداد ایفا کند. رئیس دولت اصلاحات که حمایت بی‌چون و چرایش از کاندیدای مدعی تقلب را علنی کرده بود در نامه انصراف خود، از وی به عنوان شخصیتی اخلاقی، آزاداندیش، متعهد به اسلام و انقلاب و مردم یاد می‌کند که در موقعیت‌های خطیر و حساس، صداقت و شایستگی خود را در خدمت به کشور و ملت نشان داده ‌است!

محمد خاتمی به عنوان اصلی‌ترین حامی میرحسین موسوی در انتخابات سال۸۸ که قبل از برگزاری انتخابات از ضرورت تشکیل «کمیته صیانت از آرا» می‌گفت، ۲۲ خرداد هنگام انداختن رأی خود به صندوق گفت: «همه‌ شواهد امر حاکی است موسوی انتخابات را برده است». خاتمی ۲۵ خرداد به بهانه تظاهرات حامیان موسوی در تهران طی بیانیه‌ای نوشت: «آنچه در جریان انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری اتفاق افتاد، باعث خدشه‌دار شدن اعتماد عمومی و منجر به واکنش‏‌های طبیعی و پراحساس مردم عزیز ما در سراسر کشور(!) شده است. خواسته‌های موسوی روشن است و مطالبات وی، خواست همه‌ ماست».

نمایندگان کاندیداها و کمیسیون‌های اجرایی انتخابات، ۲۶ خرداد به دیدار رهبر انقلاب می‌روند؛ رهبری قاطعانه مقابل اتهام تقلب در انتخابات می‌ایستند: «اگر امروز تمام دنیا نیز روبه‌رویم جمع شوند و بایستند و بگویند انتخابات باید ابطال شود، بنده هرگز زیر بار نخواهم رفت. ابطال انتخابات تودهنی به مردم است و بنده به هیچ عنوان از حقوق مردم کوتاه نخواهم آمد». خاتمی طی بیانیه‌ای به مناسبت تظاهرات حامیان موسوی در شنبه ۳۰ خرداد، پس از نماز جمعه‌ای که همه امروز از آن به فصل‌الخطاب یاد می‌کنند، «انتساب حرکت سالم مردم به بیگانگان» را «جلوه‏‌ای از سیاست‏‌های نادرست» می‌داند که «سبب دورتر شدن مردم از حکومت» می‏‌شود: «در ایران انتخاباتی برگزار شده است و انبوهی از مردمان بزرگوار که آن حماسه‌ حضور را آفریدند نتیجه‌ اعلام شده را باور ندارند و به آن معترضند.

اعتماد عمومی در این زمینه لطمه دیده است و بستن راه اعتراض مدنی به روی مردم به معنی گشودن راه‏‌های خطرناکی است که خدا می‏‌داند به کدام سرانجام برسد».

در ادامه مواضع حمایتی از بیانیه‌های داماد لرستان، رئیس دولت اصلاحات، ۸ تیر ۸۸ می‌گوید: «به هر حال حادثه‌ای رخ داده و مردم به آن اعتراض دارند؛ باید اشکالات را رفع و مردم را قانع کرد. حل این مساله می‌تواند با تشکیل یک «هیأت بی‌طرف» صورت پذیرد». این نظریه بعدها به شکل کامل‌تری در قالب طرح «رفراندوم» از سوی خاتمی ارائه شد و نشان داد وی هنوز نقشه‌ ابطال انتخابات را در سر دارد. مطرح کردن «همه‌پرسی» به عنوان راه برون‌رفت از شرایط موجود (۲۸تیر۸۸)، از دیگر اقدامات فتنه‌جویانه‌ای است که در راستای ابطال انتخابات و نپذیرفتن جمهوریت از سوی وی صورت می‌گیرد. خاتمی با ربع پهلوی هم مرزبندی نکرد. زمانی که پسر شاه مخلوع، اواخر مرداد ۸۸ از خاتمی و هاشمی خواست به مسیر اعتراضی خود ادامه دهند، واکنشی از سوی او دیده نشد. خاتمی حتی اعترافات صریح ابطحی، رئیس دفتر خود درباره نقشش در انتخابات را نمایشی خواند و آنها را فاقد اعتبار عنوان کرد.

حضور خاتمی در راهپیمایی روزه‌خواران جنبش موسوم به سبز در روز قدس و همنوایی با شعار آنان و عدم مرزبندی با شعارهای ساختارشکنانه‌ای چون«استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی» و «نه غزه، نه لبنان» و... رفتارهای دیگری است که خاتمی را در مسیر تکمیل پازل فتنه پیش برد.

کف و سوت در حسینیه جماران در شب عاشورا، هنگام سخنرانی خاتمی شاید بخشی از اتفاقات زننده‌ای بود که در روز بعد در خیابان‌های تهران از سوی حامیان کاندیدای مدعی تقلب تکمیل شد. هتاکان به حرمت امام حسین(ع) در ۶ دی‌ماه ۸۸ - روز عاشورا - با رقص و پایکوبی در خیابان‌های تهران حرمت آل‌الله را شکستند. ۲ کاندیدای مدعی تقلب که پس از ۸ ماه اغتشاش در خیابان‌های تهران، بی‌هیچ سندی بر این ادعای دروغ اصرار می‌ورزیدند، دشمنان امام حسین(ع) در روز عاشورا را امت خداجوی و فرزندان زهرا(س) خطاب می‌کنند. ۹ دی فرا می‌رسد.

خاتمی که حالا دیگر باید مرزبندی خود را با فتنه‌گران مشخص کند، این کار را صورت نمی‌دهد و در ادبیات سیاسی مردم به سران مدعی تقلب می‌پیوندد و سران فتنه لقب می‌گیرد. شاید اگر تذکر چند روز قبل از حادثه عاشورا که توسط رهبری مطرح شد، مورد توجه این فرد قرار می‌گرفت به حضیض فتنه فرو نمی‌افتاد. رهبری در ۲۲ آذر ۸۸ در بیانی خطاب به گردانندگان صحنه اغتشاشات می‌گویند: بفهمید که دشمن چه جوری دارد برنامه‌ریزی می‌کند، چه می‌خواهد، دنبال چیست؛ این را باید این آقایان بفهمند. من تعجب می‌کنم! کسانی که اسم و رسم خودشان را از انقلاب دارند - بعضی از این آقایان یک سیلی برای انقلاب نخوردند در دوران اختناق و طاغوت - و به برکت انقلاب اسم و رسمی پیدا کردند و همه چیزشان از انقلاب است، می‌بینید که دشمنان انقلاب چطور براق شدند، آماده شدند، صف کشیدند، خوشحالند، می‌خندند؛ اینها را که می‌بینید؟ به خود بیایید، متوجه بشوید.

۶ سال گذشته است، خاتمی با اینکه در محافل شخصی به دروغ بودن تقلب در فتنه سال ۸۸ اعتراف کرده است اما در این باره صریح سخن نمی‌گوید. فتنه‌گران زمینه‌ساز تحریم که با لگد به جمهوریت، چهره بین‌المللی انقلاب را خدشه‌دار کردند، رأی مردم را درجه‌بندی کرده و از کیفیت رأی گفتند، پدر علیرضا و آرمیتا را شهید و قانون را بی‌اعتبار کردند، هنوز پس از ۶ سال بر بغی خود باقی‌اند.
منبع: وطن امروز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اشتباه بزرگ اصلاح طلبها این بود که رهبری شون رو دادن دست کسی که شجاعت نداره حرفی که یواشکی میزنه رو علنی بزنه.
از همون دوم خرداد معلوم بود این آدم کسی نیست که تصمیم گیر باشه براش تصمیم میگیرند.
الان هم که عارف میدان دار شده و از خاتمی هم عبور کردند.
عاشق خاندان خمینی
Iran, Islamic Republic of
سید حسن خمینی باید جایگزین خاتمی بزرگوار به عنوان رهبر اصلاحات بشه. به نظرم آقای خاتمی زحمات زیادی کشیده و الان با فشاری که هست اثرگذاری ایشون تقریبا صفر شده.
سیدحسن بهترین گزینه است.
میگم شما بااین تحلیل و هوش سرشارت تاحالا کجا بودی؟
سیدحسن رئیس اصلاحات بشه؟!
ابوموسی اشعری کجایی که یادت بخیر
Iran, Islamic Republic of
بازم به ابوموسی
Iran, Islamic Republic of
هر دوي اين بزرگواران مورد نيازند
Estonia
مورد نیاز برای اجرای مو به موی منویات غرب و آتش زدن سطل آشغال!
روح اله
Iran, Islamic Republic of
خاتمی بزرگوار؟؟؟!!! احتمالا منظورتون پدرمرحومشون آیت الله خاتمیه والاکسی به یه وطن فروش نمیگه بزرگوار....
عاشق راه خمینی
Estonia
خدا رحمت کنه آیت الله خاتمی رو با بصیرتی که داشتند خیلی سال پیش انحراف فرزندشون رو گوشزد کرده بودند
Iran, Islamic Republic of
وطن فروش خودتی پاپتی .
اووووووووووووووووووهووووووووووووووووووو!!!!!!!!!!یه وقت با این شکر کلامی که داری دیابت نگیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عاشق راه خمینی
من هم موافقم خاتمی خیلی زحمت کشید و خدمت کرد البته در جهت اهداف دشمنان خمینی کبیر!
من یک سوال از طرفداران اندک خاتمی دارم ما دو بار به ایشان رای دادیم دو بار هم به دکتر احمدی نژاد رای دادیم اما چرا رای به ایشان درست میدانند اما رای به دکتر را تقلب دانستن و کشور را به آشوب کشیدند ؟!!
شما عمرا رای به خاتمی داده باشی چون کسی که به خاتمی رای داده باشه خیلی احتاملش ضعیفه به احمدی نژاد رای داده باشه چون از دو جنسو فرهنگ و روش و منش مختلف ان که از آسمان تا زمین باهم فرق دارند اون بزرگ مردتاریخ خاتمی کجا و این احمدی نژاد ویرانگر مقایسه باطلی
خود من دوبار به خاتمی رای دادم و متاسفانه دوبار هم به احمدی‌نژاد و به شدت از دومی پشیمانم و امیدوارم خدا من رو به خاطر انجام این کار ببخشه
ما همچنان به رای خود به دکتر احمدی نژاد افتخار میکنیم و رای ما ایشان است .
امین
United Kingdom
آنکس که نداندو نداند که نداند ...در جوهر مرکب ابد الدهر بماند
بنده جدی گفتم من دو بار به خاتمی رای دادم اما سال 84 از ترس بازگشت دوران سیاه هاشمی به دکتر احمدی نژاد رای دادم و سال 88 هم که از عملکرد دکتر در پیشرفت برنامه هسته ای و وضعیت اقتصاد راضی بودم به دکتر رای دادم .
یعنی نمیشه ما اعتدال گرا باشیم!؟؟؟

شماها تند رو هستین؟

میبینی اینطوری حرف بزنیم دردت میگیره نه؟

به مردم توهین نکن. نگو تو تند رو هستی و من هم اعدال گرا و اون یکی هم با مردم.

با سند و مدرک حرف بزن.
رضا
بیا برو
Canada
شما همواره طرفدار اکثریت و مصلحت نظام هستی برادر.!
Estonia
خدا لعنتش کنه همین
یکی
Romania
خوشم میاد این افساد طلبا با این کامنتاشون نشون دادن به سایتای خبری شون که سرشار از دروغ و وهم هست اعتماد ندارند و سایتهای اصولگرا رو مطالعه می فرمایند. ههههههههههههه.
موسوی
من شخصا وقتی میام اینجا که ببینم یک وقت اشتباه قضاوت نکرده باشم راجب امثال شما ولی وقتی میام میبینم خیلی خوب و درست قضاوت کردم و ایمانم نسبت به موضعی که دارم قویتر میشه عزیز دلم
پرده نفاق اصلاح طلبی در سال 88 افتاد. این اتفاق مبارک موجب شد بی اعتبار بشوند و حالا در سال 94 برای کسب اعتبار آویزان روحانی و اعتدال و اخیرا هم ناطق و لاریجانی شده اند.
فاعتبروا...
Iran, Islamic Republic of
فتنه گران تمام شده اند
سید
خدا شاهده که شما انساهای کینه جویی هستید و غیر از فتنه کار دیگری نمیکنید ولی سعی در وارونه جلوه دادن آن هستید خدا اخر عاقبتتونو ختم به خیر بکنه
Iran, Islamic Republic of
شماها در وارونه جلوه دادن واقعیتها استادید. دست استاد خود را هم از پشت بسته اید
رضا
United Kingdom
کسی را نمی شناسم که به اندازه این مرد محبوب دلها در طول دوران ها باشد.
با تو آرامم بی تو طوفان!
مهدی
United States
جوگیر که میگن یعنی شما مصداقشی
اره همین جوگیرها بودن که نفستونو گرفتن در حد مرگ
باهاش که محشور شدی آرام و طوفان دستت میاد
ایشاالا که من ارزومه با سید خاتمی محشور بشم حتام دعا کنید در این خصوص
ایشالا که با خاتمی و جورج سوروس یه جا محشور بشی...
توام با ابوجهل محشورشی
Iran, Islamic Republic of
این گروه تندرو داعش صفت از بس بنیان شلی دارند جمله دومشان فحش و نا سزاست .
واقعا کسی رو نمیشناسی
جوک خوبی گفتی !!!!! خخخ..
محبوب قلبها دکتر احمدی نژاد دلاور است .
Iran, Islamic Republic of
هرکس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ...
Iran, Islamic Republic of
حالا طوفانی هستین وضعتون اینه؟!!!!
لابد آرام باشید تو قبرستون باید دنبالتون بگردن!!
Iran, Islamic Republic of
یعنی الان 6 ساله که طوفانید؟؟!!!

آهای طوفان! یواشتر!

سیل همه رو برد!!!
روج اله
Iran, Islamic Republic of
داداش چی زدی؟؟؟!!!
ايشان واقعا محبوب ..نیست
به پای هم پیر بشید
اون دنیا هم با هم محشور....
عاشق راه خمینی
Estonia
شاید باور نکنی اما از معدود افرادیه که واقعا از دیدنش حالم بهم میخوره و چندشم میشه در حدی که حتی نمیتونم به ریختش نگاه کنم
موسوی
امثال شماها قلبتون سیاهه و چشم دیدن انسانهای پاک رو ندارید اگه غیر این بود تعجب اور بود
پاک؟!! هر هر هر!!! کر کر کر!!!!
تازه اگر اعتراف به دروغ بودن تقلب هم بکند باید به دلیل ده ها اتهام فتنه انگیز که در آن مشارکت و نقش لیدری راعهده دار بوده محاکمه ومجازات شود
درود بر خاتمی که بزرگترین مصلح انقلاب است. او تلاش کرد اشتباهات جمهوری اسلامی را اصلاح کند.
حیف که در تیر 78 و خرداد 88 موفق نشد.
از کی تا حالا براندازی شده اصلاح؟
Iran, Islamic Republic of
از وقتي كه فتنه گرا شدن بزرگترين مصلح انقلاب،البته ميشه از اين بعدم به اين قضيه نگاه كرد كه ايشون بزرگترين ليدر انقلاب رنگي بودن
کاظم
از وقتی که عافیت نشینان دوران مبارزه شده اند سوپر انقلابی و مبارزان راه انقلاب شده اند نفوذی و فتنه گر و ...
Iran, Islamic Republic of
از وقتی که تو خودتو بخواب زدی .
تلاش قابل تقدیری برای سرنگونی نظام انجام داد و دولت های غربی باید به وی مدال افتخاربدهند!
عجب تازه متوجه شدم ایشان برای اصلاح نظام فعالیت کرد؟! خخخ
بزرگترین مثله کننده انقلاب
خاتمی بزرگترین خائن به نظام و کشور است .
Iran, Islamic Republic of
خائن خیالات توست از اوهام خارج شو تا دنیارو بهتر ببینی .
Iran, Islamic Republic of
این فتنه گر، نه مصلح هست و نه انقلابی!
یه مفسد و ضدانقلاب که نمی تونه مصلح انقلابی بشه!!
مفسدان ضدانقلاب، همون تیر 78 و خرداد 88 هم به پشتوانه ارباب و کدخداشون، تلاش برای براندازی انقلاب کردن ولی نتونستن. چون این انقلاب به خون شهیدان پاکی علم شده که خدا نمی گذاره خونشون پایمال بشه.
Estonia
و اذا قیل لهم لا تفسدوا فی الارض قالوا انما نحن مصلحون الا انهم هم المفسدون و لکن لا یشعرون

و چون به آنها گفته شود در روى زمين فساد نكنيد گويند جز اين نيست كه ما اصلاح گريم آگاه باشید که آنان همان مفسدانند ولکن نمی‌فهمند
کاظم
امام حسین علیه السلام:من برای اصلاح امت جدم قیام کردم.
Iran, Islamic Republic of
فساد را کسانی بوجود آموردند که با سهام عدالت و سیب زمینی وزر زور و تزویر و... خواستند رای جمع کنند .
آن مرد که سیب زمینی رایگان میداد رفته است و حالا سیب زمینی ها رو چال میکنند تا مردم نخورند ! عجب تدبیری ! عجب امیدی !
Iran, Islamic Republic of
بازم اینقدر مردند با حیله و ریا برای رای جمع کردن خرج مردم نمیکنند .
Romania
حیله گری به نیت انسان بر میگرده اینا اگه راست می گفتن سیب زمینیها رو مثل دولت قبل میدادن به مستضعفین حتی اگه مثل اونا انگ میخوردن اما ...
United Kingdom
انگار مال پدرش بود كه رايگان مي داد؟
محسن
مرگ بر فتنه گر اصلی خاتمی موسوی کروبی که کشور را به آشوب کشیدند اینها خائن به اسلام وجوابگوی خون شهدا هستند خصوصا شهدای هسته ای اینها هم در این دنیا روسیاه هستند هم در روز قیامت وکسانیکه هنوز هم دارند از شان دفاع میکنند همینطور اینها به زباله دان تاریخ پیوستند
Estonia
او خودش از اشتباهات وحشتناک جمهوری اسلامی بود !!
حسن بک
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا برای انتقاد اسم بردن از اون "اسمشو نبر" ایراد نداره!!
مردم هم شماها و همفکران شما را خوب میشناسند و هم خاتمی را پس بهتر است برای توجیه کردن مردم، خودرا خسته نکنید. این توضیحات و توجیهات شما 2 ریال هم برای مردم ارزش ندارد. بالاخره پاییز میگذرد و رو سیاهی آن برای ذغال میماند.
اسماعیل مهرام
Netherlands
ببین ملوسک مامانی: بالاخره زمستون میگذره روسیاهی به ذغال میمونه، نه پائیز.
متاسفم از این که مخالفان خاتمی مثل شما بی ادب و بی شعور و نفهم و بی منطق هستند .
Iran, Islamic Republic of
یعنی آدم می مونه تو ادب و نزاکت طرفدارانی مثل تو!!
Iran, Islamic Republic of
فعلن كه تو داري ادب نداشتتو به رخه ملت مي كشي
شاهد مثال ادب هم از غیب رسید
لااقل خودت یه خورده ادب رو رعایت میکردی...
Estonia
همه که مثل تو اینقدر با ادب نمیشن!!!!!!! :))
{{متاسفم از این که مخالفان ...
Estonia
اشتباهی منفی دادم
میگ اصلاح طلبها قشر فرهیخته جامعه اند میگید نه

یه مصداقش همیجاست

نگفت دو زار ، گفت دو ریال

این یعنی فرهنگ، این یعنی شعور، این یعنی آزادی مدنی، این یعنی دوستی با دنیا این یعنی اسلام رحمانی

هممممش دو ریال !!!
ابوجهل نیز عموی پیامبر (ص) بود
گدای توجه که میگن فقط زنهای بی حجاب ول تو خیابونها نیستند

بلکه یک سید روحانی با عبای قهوه ای نیز میتونه بخوبی این نقش رو ایفا کنه

لازمش اینه که گند بزنه تو مملکتش کوتاه هم نیاد که چه غلطی کرده و عذرخواهی هم نکنه
اتفاقا مردمی که اون رو نمیشناسند...
فعلا"که روسیاهی فتنه و کودتای 88 برای سران فتنه مانده است .
Iran, Islamic Republic of
حضرت علی هم 25 سال خانه نشین شد . البته بلا تشبیه
Romania
حضرت علی رو نعوذ بالله با یه مشت فتنه گر که با دشمنان اسلام رو هم ریختن مقایسه میکنه بعد میگه بلا تشبیه!!
برو ببین روز قیامت میخوای چطور تو روی امیرالمومنین که همه هستیش رو برای اسلام داد نگاه کنی!
Iran, Islamic Republic of
اولا ضرب المثلش اینه که "زمستون میگذره" نه "پاییز"!
دوما زمستون که همون سال فتنه باشه گذشت و روسیاهیش موند برای سران فتنه!
درود خدا بر سید عالقدر سید محمد خ.. که عزیز دلهای حق جویان و خار چشم خوارج زمان است.
ننگ بر فتنه گر .
Iran, Islamic Republic of
حقجویان! و خداجویان! روزه خوار را که 6 سال قبل از کف خیابون جمع کردن و اعتراف کردن که با سرویسهای جاسوسی مرتبط بودن نه با خدا!!
Estonia
حالا مثلا دیگه سخت نگیر!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
جديدا به منافقينو يه مشت بهايي جيره خوره اسراييلو ميگن حق جويان!!!!!!!!!!!،خاتمي ديگه تموم شد،رجلاي سياسيتون ته كشيده كه هنوز اينقده واسه خاتمي جلز ولز مي كنيد؟؟؟
اگر طرف مقابل هم بتواند از خود دفاع کند در حضور عموم و رسانه ها این ادعا ها قابل قبول است وگرنه خود را خراب میکنید .
علی
خداوند اگر بخواهد کسی رو محبوب بکند، محبتش را در آب شهر میریزد تا همه مردم از محبتش بنوشند. شما هم کمی آب بنوشید هم با خدا و خلق خدا همراه می شوید و هم گرمای عصبانیتتان خنک می شود.
امیر
United Kingdom
محبوبیت در دستان پروردگار عالمه.......
United States
اگر اعتراف کرده ..دیگه به صراحت نمیگه ...چه معنی دارد
درود بر خ..
مرگ بر فتنه گر وطن فروش کافر .
Iran, Islamic Republic of
آو....اینو که گفتی یعنی چه.
صدای صلح ،عدالت ،حقیقت آزادی/ندای عشق،سرود سپیده آزادی/کلام مهر تو را از نسیم می گیرم/تو ای منادی اسلام،صبح آزادی
چقدر رمانتیک !!!! خخخخ..
هادی
Iran, Islamic Republic of
عکس انتخاب شده بسیار زیباست با شکوه ممنون از شما
اگر نبود قیام مردم در 9 دی تمام این مهره های بیگانه را به همراه مردم مومن و انقلابی امپریالیسم جهانی سر بریده بود و تهران تبدیل به قتلگاه آنها میشد. کاش می فهمیدند در چه پازل خطرناکی توسط دشمن به بازی گرفته شده بودند.
منظورت از مردم اونایی هستن که روز 9 دی با اتوبوس اوردن میدان انقلاب . یا منظورت اون نوزده میلیون نفر که سال 92 به روحانی رای دادن یا اون 14 میلیون نفری که اساسا در انتخابات شرکت نکردند . هان کدومش ؟
منظور جمعیت میلیونی بود که با پای پیاده از میدان امام حسین (ع) تا میدان انقلاب راهپیمایی کردند و سیلی محکمی به سران فتنه زدند و فتنه گران خائن و وطن فروش را سرجاشون نشاندند .
Iran, Islamic Republic of
معلومه خیابون نیومدی بچه!
اون روز اصلا از 7 ایستگاه مونده به انقلاب، اتوبوسی نمی اومد. مردم راه زیادی را از میادین و خیابونا پیاده اومدن سمت انقلاب. اتوبوسرانی، همکاری نداشت ولی وقتی دلها با امام حسین و علیه فتنه گران باشه، مردم راههای طولانی را برای بیعت با امام و رهبرشان پای پیاده میان و چشم فتنه گران را که کور بوده، کورتر می کنند.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
همونایی که پوزه آمریکا، اسراییل و نوکران داخلی اونها رو به خاک مالیدند
Iran, Islamic Republic of
اقا اصن با اتوبوسو به عشق سانديس آوردنمون،شما كه ماشالله به سرويساي جاسوسيه آمريكا وانگليس و اسراييل وصليد و وضعتون توپه چرا يك هزارم جمعيته ٩دي رو نتونستيد يه جا جمع كنيد؟؟؟؟اينو ميگم محضه اطلاعات عموميت عشقه امام حسين بود كه شد ٩دي،هركسي به امام حسينو خاندانش كوچكترين اهانتي كنه و در بيفته ور ميفته حالا ميخاد ٨سال رييس جمهور جمهوري اسلامي باشه و اولاد پيغمبر
Iran, Islamic Republic of
در 9 دي اصلاح طلبان هيچ قدرتي نداشتند ولي الان دولت دستشان هست پس معلوم شد نتيجه 9 دي به نفه چه كساني تمام شد
والا کسی مارو با اتوبوس نیورده بود
عزیزم آخه از قدیم گفتن کافر همه را به کیش خود پندارد برا همینه خیال کردن ما هم با اتوبوس اومده بودیم
من در روز 9 دی در تظاهرات شرکت کردم
اما برای امام حسین نه برای حمایت از جریان سیاسی به اصطلاح اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
پرسش: چرا روسای جمهوری در ایران پایان خوبی ندارند از خط قرمزها خارج میشنوند
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
و همینطور "نفوذ"
Iran, Islamic Republic of
شايد اونا خوبن ..
Iran, Islamic Republic of
ما دوتا رئیس جمهور داشتیم که خطوط را رعایت کردن. شهید رجایی و امام خامنه ای. و البته یک رئیس جمهور هم داشتیم که خوب بود به جز دوسال آخرش.(احمدی نژاد).
..
سینا
چون هیچگاه جایگاه رئیس جمهور در این کشور تثبیت نشده یعنی اینکه مردم رئیس جمهور رو به عنوان فردی که قدرت داره باور نکردند این حس در خود رئیس جمهورها هم بوجود امده واسه همین میبینید که عموما در پایان دچار مشکل شدند-
شهید رجایی که به شهادت رسید و رهبری هم در حین ریاست جمهوری به رهبری رسیدند پس ستثنایی نبوده- یکی از معظلات آینده سیاسی کشور ما در آینده شاید همین باشه که در این سالها نقش رئیس جمهور هیچگاه تثبیت نشده و فاقد قدرت لازم بوده
کاری به آقای خاتمی ندارم ولی وقتی روند برگزاری انتخابات در سال 84 و 92 رو با سال 88 مقایسه میکنم بیشتر به تخلفات روی داده در جریان انتخابات 88 واقف میشم....منظورم قبل از انتخابات نیست فقط در روز برگزاری انتخابات هست.......حتی اگه ناخواسته بوده ولی توی انتخابات به اون حساسی نشوندهنده ضعف مدیریت بوده
فتنه 88 فتنه بزرگ و واقعا اکبر بود .
Iran, Islamic Republic of
ببخشيد شما وزير كشور نبوديد سال ٨٨؟؟؟؟؟مثه بقيه انتخابات بود،شما اگه تخلفي تو صندوقه اخذ راي مدرسه محلتون ديديد به همه جا نبايد تعميم بدي،اگه تخلفي رخ داده بود مگه فتنه گرا آروم مينشستن؟؟؟ميكردنش پيرهن عثمان
Iran, Islamic Republic of
نابود باد دشمنان تندرو نظام
شیرمردی است که دیگر تکرار نخواهد شد
خدا عمر باعزت بهش بده
روح اله
Iran, Islamic Republic of
خنده فرمودیم
کاظم
بخند که گریه در راهه!
خاتمی باید نقد بشه اما نه با این تحلیلهای آبکی...
United Kingdom
بگذاريد همينطور در كتمان حق تا به جهنم برود.
Iran, Islamic Republic of
این کار لگد به جمهوریت نبود بلکه خیانت به اسلام و کشور بود
خیانت به هر دوش بود هم جمهوریت و هم اسلامیت
Iran, Islamic Republic of
آقای سجادی از مشاورین شیخ فتنه گفته بود : اگر بصیرت مردم و رهبری مقام معظم رهبری در جریان فتنه 88 نبود الان داعش در تهران بود . ( و شاید اصلا طلبان در ابو غریب)
Iran, Islamic Republic of
این حرف خاتمی گه گفت آنچه در جریان انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری اتفاق افتاد، باعث خدشه‌دار شدن اعتماد عمومی و منجر به واکنش‏‌های طبیعی و پراحساس مردم عزیز ما در سراسر کشور(!) شده است. خواسته‌های موسوی روشن است و مطالبات وی، خواست همه‌ ماست». حرفی کاملا درست بود.
Estonia
انوقت شما؟!
روزبه
Iran, Islamic Republic of
سلام
چگونه است که هر سایت یا روزنامه ای خبری با اسم رییس دولت اصلاحات کار کند تذکر می گیرد اما جهان نیوز به راحتی ازیشان اسم می اورد ؟..
یک بام و دو هوا نیست ایا ؟..
..
کاظم
ما به خاطر همین میاییم جهان نیوز!
صفوی
در فضیلت جناب آقای دوکتور!!! خاتمی همین بس ک مدرک لیسانس خیلق خفن فلسفه غربشون جعلی میباشد
دوستان توجه بفرمایید : مدرکشون! در 29 اسفند صادر گردیده است
تااازه ، مدرکشون! مال قبل انقلاب ، آمما بالاش آرررم جمهوری اسلامی خورده
بنده دیگر عرضی ندارم
خخخخخ
کاظم
حداقل مثل بعضی ها دکتری اختلاس با روش پاکدستی و مهرورزی نداره!
اندیشه
منطق ائمه و شهیدان مطهری و مفتح در برابر افکار انحرافی مثل کمونیست و لیبرالیسم سانسور و بستن دهان نبود...
حرف حق
Germany
...
در بین توده عظیم ملت را نميدانم اما آنقدر میدانم که خود خاتمی در بین طیف زیادی از اصلاح طلبان به بزدلی، خیانت به موسوی، مرد دو رو، که نمیتوان به حرفهای او اعتماد داشت معروف است برای همین به او خاکستری میگویند.
رضوی
خدایی این اقا باید زمان شاه وزیر دربار میشد تا از مهمانان لستقبال کنه تیپ روحانیت بهش نمیاد اگه لباس اسپرت بپوشه خیلی شیک میشه
کاظم
آره لابد تیپ احمدی نژاد به روحانیت مبخوره؟!!خخخخ
دمت گرم خخخخخخخخ .
خوانین
تو هم لباس دلقک بپوشی خود خودشی.
درود بر مرد دین و سیاست
درود بر مرد جمال و کمال
ابر مرد ایران
خ.. عزیز.
ننگ بر فتنه گر .
قبل از اینکه متن خوندنی باشه کامنتهاخواندنی تر است و اینکه چقدر فقر فرهنگی حاکمه . در مورد یک فردی صحبت می شه که هیچگونه رسانه ای در اختیار نداره . واقعا اخلاق اسلامی به مسلخ برده شده . این کسانی که آنقدر توهین می کنند اگر واقعا قدرتی داشته باشند روی داعش رو سفید خواهند کرد . البته طبق معمول چاپ نمیشه.
Romania
آره راجع به یزید هم حرف نزنیم آخه با منطق جنابعالی بی اخلاقیه
سيد محمد خاتمي در قلب ملت ايران جاي دارد به كوري چشم چپ اصول گرايان خاتمي روز به روز عزيزتر مي شود . در انتخابات اينده ملت منتظر هستند كه او از كي حمايت مي كند تا راي ميليوني بدهند.
مرگ بر داعشي ها
اسفندیار
آقایان حواسشان جمع باشد
مردم احمدی نژاد را می خواهند

پس

احمدی نژاد ستیزی ممنوع
احیانا شما رحیم مشاعی نیستین
Iran, Islamic Republic of
همه با هم در راه سازندگي ايراني آباد با تمام افراد توانمند از هر طيف وجناحي بدون خيانت به مردم بكوشيم.واز تخريب هم بپرهيزيم. يا علي
مي دونيد خاتمي به مدت يك سال از قتل هاي زنجيره اي خبر داشت ولي به روي خود نمي آورد؟
حرمت بالادست رو نگه میداشت که آبروش نره.
سید
چه جوریه که هیچ رسانه ای حق نداره در خصوص خاتمی بنویسه ولی شما میتونید ؟ به کجا وصلید احتمالاً ؟
Romania
بعضی رسانه ها نمی‌نویسن حاتمی اما آب که به آسیابش می ریزن! اونا به کجا وصلن؟ البته حتما!