پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

هشدار آلمان درباره پذیرش پناهجویان

يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۱۴
کد مطلب: 460889
رئیس‌جمهور آلمان درباره عواقب اعلام آمادگی بیش از حد برای پذیرش پناهندگان هشدار داده گفت: ما نمی‌توانیم همه پناهندگان اقتصادی را بپذیریم.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از روزنامه آلمانی "دی‌ولت" خبرداد: "یوآخیم گاوک"، رئیس جمهور آلمان درباره تکمیل شدن ظرفیت آلمان از طریق پذیرش بیش از حد سخاوتمندانه مهاجران اقتصادی در آلمان هشدار داده گفت که وی به‌خوبی درک می‌کند که انسان‌ها همچنین از فقر به اروپا پناهنده می‌شوند.
 
وی افزود: اما اینکه ما بخواهیم همه پناهندگان را که به‌سوی ما می آیند را بپذیریم، یک رویکرد جسورانه در مسیر اخلاق صرف است. پذیرش همه پناهندگان به‌سادگی شدنی نیست.
 
رئیس جمهور آلمان درباره عواقب وخیم پذیرش بیش از حد پناهندگان در آلمان و اعلام آمادگی کمک بیش از حد از طرف کشورش در این راستا هشدار داده این مسئله را به‌نفع راست افراطی ارزیابی کرد.
 
گاوک در ادامه با اشاره به افزایش نگرانی‌ها در جامعه درباره چگونگی غلبه بر بحران پناهندگان درخواست کرد که عرصه سیاسی نگرانی انسان‌ها در بحران پناهندگان را پذیرفته و آن‌ها را ذکر کند.
 
رئیس جمهور آلمان در بخش دیگری از سخنانش خواستار حمایت بهتر از مرزهای خارجی اتحادیه اروپا شده گفت: این درست است که ما دراین باره بحث کنیم که چگونه این حمایت‌های مرزی را بهبود بخشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *