شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

حمله هکرهای ناشناس به دونالد ترامپ

شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب: 460849
به دنبال اظهارات زننده دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری آمریکا در مورد مسلمانان، گروه هکری ناشناس از حمله به وب سایت ها و خدمات اینترنتی حامی وی خبر داد.
به گزارش جهان از فارس به نقل از ریفاینری 29 خبرداد: اولین حمله به ترامپ در قالب حملات موسوم به دی او اس به سایت trumptowerny.com صورت گرفته است. حملات یاد شده که در قالب ایجاد ترافیک بی سابقه بر روی یک سایت انجام می شود باعث شد تا سایت مذکور چند ساعتی از دسترس خارج شود.
 
هکرهای ناشناس همچنین یک فایل ویدیویی در این زمینه منتشر کرده و اعلام کردند: این مساله که تو می خواهی ورود همه مسلمانان به ایالات متحده را ممنوع کنی مورد توجه ما قرار گرفته است. این سیاست تاثیر عظیمی خواهد داشت و این همان چیزی است که داعش می خواهد.
 
اظهاران نژادپرستانه ترامپ در مورد مسلمانان با نفرت گسترده بسیاری از مردم جهان همراه شده و برخی تجمعات نیز در نکوهش اظهارات وی صورت گرفته است.
 
بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی نیز در فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و... از اینکه چنین فردی توانسته در قالب دموکراسی آمریکایی به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری مطرح شود اظهار تاسف کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *