پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

آخرین وضعیت راههای خراسان‌شمالی

شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب: 460847
مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های خراسان شمالی گفت: ترافیک نیمه سنگین در محورهای خراسان شمالی همزمان با بازگشت عزاداران از مشهد مقدس برقرار است.
به گزارش جهان، سعید سبحانی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: همزمان با بازگشت عزاداران آخر ماه صفر شاهد ترافیک نیمه سنگین در محورهای استان هستیم.
 
وی اظهار کرد: محور فاروج به شیروان و بجنورد و همچنین محور بجنورد به جنگل گلستان اکنون از تردد بالای خودروهای استان نسبت به سایر محورها برخوردار است.
 
 مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های خراسان شمالی بر پرهیز رانندگان از هرگونه عجله و شتاب تأکید کرد و گفت: رانندگان برای جلوگیری از هرگونه سانحه‌ای با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
 
وی گفت: لازم است تا رانندگان قبل از رانندگی استراحت کافی کرده و از رانندگی با چشمان خواب‌آلود پرهیز کنند.
 
به گفته سبحانی بخش عمده‌ای از واژگونی خودروها در محورهای استان به سبب خواب‌آلودگی بوده است.
 
این مسئول همچنین با اشاره به وضعیت محورهای کوهستانی استان تجهیز خودروها به وسائط زمستانی را ضروری عنوان کرد و یادآور شد: راهداران در طول مسیرهای استان بوده و آماده ارائه خدمات به مسافران و مهمانان هستند.
 
استان خراسان شمالی به‌عنوان استان باب الرضا در مسیر ارتباطی به مشهد مقدس قرار دارد.
 
بر اساس اعلام معاونت زیارتی استانداری خراسان رضوی، سه میلیون زائر برای شرکت در مراسم عزاداری سالروز شهادت امام رضا(ع) و حضور در مراسم‌های دهه آخر صفر در مشهد حضور یافته‌اند.
 
بخش عمده‌ای از زائران شرکت‌کننده در این مراسم، به‌صورت سواره و پیاده  از محورهای استان خراسان شمالی عبور کرده تا خود را برای شرکت در این مراسم‌ها به مشهد الرضا برسانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *