جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

احتمال حضور مجدد نوباوه در عرصه مطبوعات

شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 460790
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره ورودش به انتخابات آینده مجلس، گفت: اگر این مسئله را به خودم واگذار کنند نمی‌خواهم در انتخابات مجلس نام نویسی کنم و تمایل دارم برای همیشه روزنامه‌نگار باشم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، بیژن نوباوه صبح امروز در جریان دیدار با خانواده شهید «بشلیده» این شهرستان نسبت به این خانواده ادای احترام کرد.

وی در حاشیه دیدار مذکور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستانه‌اشرفیه، مطالبه‌گری را بخشی از زندگی انسان‌ها دانست و گفت: مطالبه‌گری اقدام بسیار خوبی بوده و اگر در هر لباسی باشد بسیار ارزشمند است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خبرنگاری را افتخاری بزرگ دانست و تصریح کرد: خبرنگار تلاش زیادی می‌کند، اما کم‌ترین برخورداری را دارد.

وی ویژگی‌های یک خبرنگار را مطالبه‌گری منطقی با حفظ ایمان عنوان کرد و گفت: بنده در دوران دفاع مقدس و خارج از کشور این کار را دنبال کردم و اکنون یک روز خبرنگاری را به هشت سال نمایندگی‌ام نمی‌بخشم.

نوباوه خود را هنوز یک خبرنگار می‌نامد و می‌گوید: امروز نیز روزنامه و مجله دارم و در هر فرصتی می‌توانم قلم می‌زنم و کسی نمی‌تواند قلم را از من بگیرد ضمن اینکه ممکن است در انتخابات بعدی نماینده نشوم، اما برای همیشه خبرنگار باقی می‌مانم و این افتخار است.

وی مهم‌ترین ویژگی خبرنویسی را حفظ آرمان انقلاب و ایمان آن عنوان کرد و گفت: باید با این هنر زندگی کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره ورودش به انتخابات آینده مجلس تصریح کرد: اگر این مسئله را به خودم واگذار کنند نمی‌خواهم در انتخابات مجلس ثبت‌نام کنم.

وی خاطرنشان کرد: اگر بنده وارد عرصه انتخابات نشوم به دنبال کار روزنامه‌نگاری می‌روم و واقعاً به دنبال این هستم و آن را افتخار بیشتری برای خود می‌دانم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *