پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱

دوستم به خاطر خودروی گرانش به قتل رسید

شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۲۴
کد مطلب: 460757
مهاجم هندوراسی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من و آرنولد فابین پرلاتا سوسای مثل برادر بودیم و سال‌ها در کنار هم بازی کردیم و قطعا الان کل مردم هندوراس از این فاجعه غم‌بار ناراحت هستند.
به گزارش جهان، جری بنگستون در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص کشته شدن آرنولد فابین پرلاتا سوسای هم‌بازی او در تیم ملی هندوراس گفت: من با سوسای هم در تیم ملی وهم در یک تیم باشگاهی همبازی بودیم و او برای من یک دوست خوب بود. با توجه به سن کمی که داشت اما به دلیل عملکرد مناسبش در فوتبال همه او را می‌شناختن چراکه یک فوتبالیست تاثیرگذار بود.

وی ادامه داد: فارغ از فوتبال باید بگویم او شخصیتی داشتی که همیشه یک انسان موثر و مثبت بود و همه ما از او خاطرات خوبی داریم و اطمینان دارم که مردم هندوراس هم همیشه او را به یاد خواهند داشت. او در المپیک ۲۰۱۲ لندن عملکرد خیلی خوبی در تیم هندوراس داشت و کمک موثری به این تیم در آن مسابقات کرد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه می‌داند علت کشته شدن آرنولد فابین پرلاتا سوسای چه بوده، اظهار داشت: سوسای به همراه خانواده‌اش در شهر سیوا و برای گذراندن تعطیلات رفته بود هرچند تا جایی که من می‌دانم علت کشته شدن او هنوز مشخص نیست. البته از دوستان نزدیکمان پرسیدم و گویا او برای دختر ۴ ماهه‌اش رفته بود تا لباس خریداری کند و به همین دلیل به یکی از مراکز خرید شهر رفت و زمانی که می‌خواسته همراه با خانواده‌اش به سمت اتومبیلش برود به سمت او تیراندازی می‌شود.

وی افزود: پدر سوسای اعلام کرده که او اتومبیل گران‌قیمتی داشته و شاید علت تیراندازی همان بوده چراکه احتمالا مهاجمان می‌خواستند اتومبیل او را بدزدند چون اتومبیل گران‌قیمتش او را ثروتمند جلوه می‌داد هرچند تا جایی که من می‌دانم او این ماشین را تازه خریده بود و شاید به همین دلیل آرنولد فابین پرلاتا سوسای را کشتند.

بنگستون در خصوص رابطه‌اش با این بازیکن اظهار داشت: ما چند سال با هم دوست و همبازی بودیم هرچند که ارتباط ما طبقه‌بندی شده بود و همیشه با هم زیاد حرف می‌زدیم که عمده صحبت‌های ما در خصوص تیم ملی کشورمان بود و به همین دلیل همدیرگ را می‌شناختیم. ما مثل برادر بودیم و رابطه خوبی با هم داشتیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال هندوراس تصریح کرد: برای خانواده‌اش بهترین آرزوها را دارم و می‌دانم که چه اتفاق غم‌انگیزی برایشان رخ داده است. خود من که در تهران هستم احساس بدی نسبت به کشته شدن دوستم دارم و خانواده‌اش هم قطعا در شرایط سختی هستند و از خدا می‌خواهم که به آنها کمک کند تا بیشتر از این اذیت نشوند.

وی افزود: برای اعضای تیم ملی هندوراس و کل مردم کشورم اتفاق تلخی رخ داده چراکه ما یک ستاره جوان را از دست دادیم و این یک فاجعه غم‌انگیز برای هندوراس خواهد بود اما به هر حال زندگی همین است و ما باید به زندگی‌مان ادامه دهیم هرچند می‌دانم که الان کل هندوراس غم‌زده هستند. دوست داشتم دراین شرایط رد کنار خانواده آرنولد فابین پرلاتا سوسای باشم اما به خاطر پرسپولیس باید در تهران بمانم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *