کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پرویز سروری، قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی:

گره گشایی آیات موحدی، یزدی و مصباح، روند وحدت را تسهیل کرده است

20 آذر 1394 ساعت 9:48

قائم مقام جمعیت رهپویان با بیان اینکه هر روز امیدم نسبت به ائتلاف وحدت، انسجام و رسیدن به یک لیست واحد بیشتر می‌شود، گفت:نکات گره گشایی که حضرات موحدی، یزدی و مصباح دنبال می‌کنند روند وحدت را تسهیل کرده است.


گروه سیاست جهان نیوز ـ پرویز سروری قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به تأثیرات برگزاری جلسات ۳ جانبه (حضرات آیات موحدی کرمانی، مصباح و یزدی) اظهار داشت: هر روز امیدم نسبت به ائتلاف، وحدت، انسجام و همین‌طور رسیدن به یک لیست واحد بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: ما امروز شاهد توسعه گفتمان وحدت در بین طیف‌ها، گروه‌ها، تشکل‌ها و شخصیت‌های اصولگرا هستیم و تعهدی که بر عهده جریانات اصولگرا است بیشتر احساس می‌شود.

قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی افزود: پیام مثبتی که از جلسات مشترک حضرات آیات موحدی کرمانی، یزدی و مصباح به گوش می‌رسد زمینه‌ها را به شکل جدی‌تری برای رسیدن به وحدت فراهم کرده و نکات گره‌گشایی که توسط این عزیزان دنبال می‌شود روند وحدت را تسهیل‌کرده است.

سروری تصریح کرد: معتقدم هرچه قدر که به زمان ثبت‌نام انتخابات مجلس نزدیک می‌شویم فرایند طی شده وحدت آثار خود را بیشتر نشان می‌دهد و زمینه‌ها را برای رسیدن به یک لیست واحد فراهم‌ و جدی‌تر می‌کند.

وی درباره تأثیر جلسات مشترک حضرات آیات موحدی کرمانی، یزدی و مصباح، گفت: نقش علما، فقها و شخصیت‌های روحانی که سابقه روشنی در ایثارگری برای انقلاب اسلامی دارند همیشه در پیشبرد اهداف بسیار مفید و مؤثر بوده است.

قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ادامه داد: از همین رو تلاشی را که این سه فقیه بزرگوار در راستای وحدت بیشتر بین اصولگرایان و نیروهای انقلاب انجام می‌دهند جای قدردانی دارد.

سروری تأکید کرد: رهنمودها و آثار مثبتی که نشست‌های ۳ جانبه در بین اصولگرایان داشته بسیار قابل‌توجه بوده و پیام‌های مثبتی که از این نشست‌ها ارسال‌شده در جهت وحدت بسیار تأثیر گذار بوده است.

وی تصریح کرد: با شناختی از که از این سه فقیه عزیز (حضرات آیات عظام موحدی کرمانی، یزدی و مصباح) دارم این نشست‌ها با نزدیک شدن به ایام انتخابات ادامه خواهد داشت.


کد مطلب: 460674

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/460674/گره-گشایی-آیات-موحدی-یزدی-مصباح-روند-وحدت-تسهیل-کرده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com