جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
شرکت ملی گاز ایران اعلام کردغ

علت کاهش صادرات گاز ایران به ترکیه

چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۶
کد مطلب: 460484
در حالی که رسانه‌های ترک مدعی شدند واردات گاز از ایران به دلیل افزایش مصرف داخلی این کشور به نصف رسیده است، شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: کاهش حجم صادرات به ترکیه به علت مشکل در تأسیسات دریافت گاز این کشور بود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، منوچهر طاهری؛ مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با اعلام اینکه صادرات گاز به ترکیه از ساعت ١٦ روز دوشنبه (١٦ آذرماه) به دلیل ایجاد مشکل در یکی از توربوکمپرسورهای تاسیسات دریافت گاز این کشور کاهش یافته بود گفت: حجم صادرات گاز به این کشور پس از رفع ایراد فنی از سوی طرف ترک به مرز ٣ میلیون مترمکعب رسید.
 
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران همچنین گفته است:کارکنان عملیاتی این شرکت هم اکنون در حال افزایش فشار خط و پایداری صادرات گاز به ترکیه هستند.
 
به گزارش تسنیم، یک روزنامه ترکیه ای مدعی شد ایران صادرات گاز طبیعی به این کشور را به علت  افزایش مصرف داخلی از روزانه 30 میلیون متر مکعب به نصف کاهش داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *