جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تهاترساختمان سازمان‌بهزیستی باشهرداری

چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 460374
رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به تهاتر ساختمان این سازمان با شهرداری تهران گفت:‌ استان خراسان رضوی بهترین استان از لحاظ مناسب سازی معابر معرفی شده است و در تهران نیز مناطق ۸ و ۱۲ شرایط مناسبی دارند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، انوشیروان محسنی بندپی در همایش تجلیل از معلولان نخبه که در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اولویت‌های سازمان بهزیستی تردد آسان معلولان در معابر و اماکن است. در همین زمینه تعامل خوبی میان سازمان بهزیستی، وزارت کشور و شهرداری‌ها برقرار شده است که امیدواریم شرایطی به وجود بیاید و معلولان در رفت‌وآمدهایشان با مشکلات کمتری مواجه شوند.

وی افزود:‌ در لایحه حمایت از حقوق معلولان تأکید ویژه‌ای بر ناسب‌سازی معابر و اماکن شده است که در این زمینه وظایفی نیز برای شهرداری‌ها تعیین شده است. امیدواریم شرایط مناسبی برای حضور معلولان در عرصه‌های اجتماعی، تحصیلی، علمی، اقتصادی، مهارت و آموزشی فراهم شود.

رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری تهران جهت اختصاص اعتبارات ویژه در امر مناسب‌سازی معابر گفت: شهرداری تهران در سال‌های اخیر گام‌های خوبی را در امر مناسب‌سازی معابر برداشته است امیدواریم سایر کلانشهرها نیز از شهرداری تهران الگوبرداری کرده و اقداماتی را در راستای مناسب‌سازی معابر و اماکن انجام دهند.

محسنی بندپی ادامه داد:‌ استان خراسان رضوی بهترین استان از جهت مناسب‌سازی معرفی شده است. در تهران نیز مناطق ۱۲ و ۸ بهترین شرایط را در امر مناسب‌سازی دارند.بهزیستی اعتباری را برای مناسب‌سازی در اختیار ندارد اما هر یک از دستگاه‌ها و سازمان‌ها موظفند در امر مناسب‌سازی کمک کنند.

وی با اشاره به فروش ساختمان سازمان بهزیستی کشور در خیابان فیاض‌بخش گفت: این ساختمان قدمتی بالای ۵۰ سال دارد و به همین جهت ما بنا داریم طی مذاکراتی با شهرداری تهران این ساختمان را تهاتر کنیم. به زودی جزئیات فروش ساختمان سازمان بهزیستی و خرید ساختمان جدید اعلام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *