جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کارت شناسایی عامل تروریستی کالیفرنیا

چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۰۹
کد مطلب: 460272
سازمان ثبت احوال صحت مشخصات درج شده در کارت شناسایی « تاشفین ملک» عامل تروریستی حمله به مرکز نگهداری معلومین در کالیفرنیا را تایید کرد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از «داون نیوز» خبرداد: هر چند برخی معتقد بودند کارت شناسایی «تاشفین ملک» عامل تروریستی حمله به مرکز نگهداری معلولین در ایالت کالیفرنیای آمریکا که در رسانه ها منتشر شده است جعلی و غیر واقعی است و نباید در رسانه های دنیا منتشر می شد. اما سازمان ثبت احوال پاکستان صحت مشخصات درج شده در این کارت شناسایی را تایید کرد.
 

بر این اساس شماره کارت شناسایی «تاشفین ملک» به شماره های ۸۳۰۰ و ۷۰۰۰ سازمان ثبت احوال فرستاد و در جواب نام صاحب کارت شناسایی «تاشفین ملک فرزند گلزار احمد ملک» مورد تایید قرار گرفت.  
 
لازم به ذکر است در تیر اندازی به مرکز معلولین در «سان برنادینو» در ایالت کالیفرنیای آمریکا ۱۴ نفر کشته شدند و عاملان این حمله تروریستی که زن و شوهری پاکستانی به نامهای «سید رضوان فاروق» و «تاشفین ملک» به هلاکت رسیدند.
 
پلیس فدرال آمریکا تحقیقات را درباره این دو نفر آغاز کرد و معلوم شد «تاشفین ملک» پاکستانی الاصل است. وی مدتی را در عربستان سعودی زندگی کرده سپس به آمریکا رفته است. سید رضوان فاروق همسر تاشفین نیز پاکستانی بوده و سالها در  آمریکا زندگی کرده و تابعیت آمریکایی گرفته است. این دو در عربستان سعودی با هم ازدواج کردند و سپس تاشفین به آمریکا عزیمت نمود.  
 
تاشفین ملک اهل «دیرا غازی خان» پاکستان بود و مدتی در موسسه «الهدی» آموزش دینی دیده بود. پدرش از پاکستان به عربستان سعودی رفت و هرگز به پاکستان برنگشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *