جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳
امیر نیایید!

جزییات جنجالی تمدید قرارداد رحمتی

سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب: 460116
کاپیتان تیم فوتبال استقلال پیشنهاد تمدید قرارداد 3 ساله اش با این تیم را با یک شرط‌ جنجالی پذیرفت.
به گزارش جهان، روزنامه گل نوشت: سید مهدی رحمتی بعد از یک فصل دوری از استقلال ابتدای لیگ پانزدهم خیلی راحت و البته ارزان‌تر از آنچه که تصور می‌شد به تیم مورد علاقه‌اش برگشت. شماره یک برای بازگشت نه‌تنها یک تخفیف خوب به باشگاه داد که هیچ شرط و شروطی هم در قراردادش قید یا شفاهی مطرح نکرد.
 
 
 
چندی پیش باشگاه به کاپیتان آماده و محبوب استقلال پیشنهاد تمدید قرارداد برای سه سال آینده داد. همه منتظر واکنش و پاسخ مهدی به این پیشنهاد هستند، تا به امروز هیچ باشگاهی موفق نشده است که از رحمتی پای یک قرارداد 3 ساله امضا بگیرد.
 
 
 
اما این بار استقلالی‌ها فاصله‌ای با انجام این کار بزرگ ندارند. شماره یک در مواجهه با پیشنهاد تمدید قراردادی برای سه سال آینده به باشگاه پیغام داد که مشکلی با این موضوع ندارد.
 
 
 
برای رحمتی نه بحث مالی مطرح است و نه شرط و شروطی دارد. تنها نگرانی او آینده باشگاه استقلال و سرنوشت نیمکت مربیگری این تیم است. تنها یک اتفاق و یک شخص می‌تواند باعث جدایی دوباره مهدی از استقلال به‌رغم میل باطنی‌اش شود. آن شخص هم کسی جز امیر قلعه‌نویی نیست.
 
 
 
تجربه ثابت کرده دوری ژنرال از استقلال خیلی طولانی و بلندمدت نیست. البته امیر در آخرین جدایی‌اش سه سال از نیمکت استقلال دور بود و روی نیمکت سپاهان و تراکتور نشست. اختلاف مهدی و امیر بر کسی پوشیده نیست و ابر تیره‌ای که به رابطه آنها سایه انداخته اجازه نمی‌دهد دوباره هوای دو نفره آنها آفتابی شود.
 
 
 
با این وجود رحمتی با تمدید سه‌ساله قراردادش موافقت کرده است و این اتفاق به زودی رخ می‌دهد.
 
 
 
* مهدی نیم‌فصل تا 98 تمدید می‌کند
 
رحمتی در پیغام و پسغامی که برای باشگاه فرستاده اعلام کرده حاضر است سه ساله تمدید کند اما این قرارداد یک بند ویژه دارد. همان طور که اشاره شد مهدی حاضر به همکاری با قلعه‌نویی نیست و با ورود او از در باشگاه، رحمتی از در دیگر خارج می‌شود.
 
 
 
شماره یک محبوب برای این که در صورت بازگشت ژنرال بتواند با اختیار خودش از استقلال جدا شود و قرارداد سه‌ساله دست و پایش را نبندد فقط و فقط یک بند در قراردادش می‌گنجاند.
 
 
 
آن بند هم این است که اگر شخصی سرمربی استقلال شد که تمایل به همکاری با او نداشت بتواند یک طرفه قراردادش را فسخ کند و جدا شود. البته در این بند نامی از قلعه‌نویی یا فرد خاصی آورده نمی‌شود اما مشخص است که مقصود و منظور او از این بند همکاری نکردن با امیر در صورت بازگشت او به استقلال است.
 
 
 
در بحث مالی هم مبلغ قرارداد رحمتی مانند این فصل است و تنها در هر فصل 10 درصد به آن اضافه خواهد شد. قرارداد مهدی امسال 1.200 میلیارد است آن هم بدون هیچ امتیاز یا بندی که حتی یک ریال آن را افزایش دهد. حتی سیو و بسته نگه داشتن دروازه هم پاداشی برای مهدی به دنبال ندارد.
 
 
 
با این حساب برای سال آینده فقط 120 میلیون روی قرارداد مهدی گذاشته می‌شود و ارزش آن به 1.320 می‌رسد. این قرارداد برای سال دوم به 1.452 و سال سوم هم تنها حدود 1.600 خواهد بود.
 
 
 
این در حالی است که می‌تواند برای فصل آینده مبلغ خیلی بیشتری از قرارداد جدیدش را به جیب بزند اما به خاطر استقلال قید این سود مالی را می‌زند.
 
 
 
مهدی قرارداد سه ساله خود را در نیم‌فصل تمدید می‌کند و تا سال 1398 یا همان فصل 98-97 همچنان کاپیتان و شماره یک آبی‌های پایتخت می‌ماند. در نیم‌فصل و نقل و انتقالات زمستانی منتظر تمدید قرارداد کاپیتان با استقلال خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


البته قلعه نویی هم اگر به نیمکت استقلال برسه بعیده با توجه به سوابق بارحمتی کارکنه
بالاخره این قضایا طبیعیه و هرشخصی حق انتخاب داره
واقعا دستش درد نکنه چقدر لطف کردن آقا 4 میلیارد پول مفت واسه سه سال خوبه دیگه
دبیر
به نظر شما این جملات با یه کارگر که در حداقلهای زندگیش مونده چه میکنه؟؟
با این حساب برای سال آینده فقط 120 میلیون روی قرارداد مهدی گذاشته می‌شود و ارزش آن به 1.320 می‌رسد. این قرارداد برای سال دوم به 1.452 و سال سوم هم تنها حدود 1.600 خواهد بود.
این در حالی است که می‌تواند برای فصل آینده مبلغ خیلی بیشتری از قرارداد جدیدش را به جیب بزند اما به خاطر استقلال قید این سود مالی را می‌زند.