پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
2 روز مانده تا پایان مهلت نظر سنجی IPC

نعمتی در صدربرترین ورزشکاران منتخب جهان

دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب: 459972
زهرا نعمتی همچنان در صدر فهرست نظر سنجی وب سایت رسمی کمیته بین‌المللی پارالمپیک برای انتخاب برترین ورزشکار ماه نوامبر جهان قرار دارد.
 به گزارش جهان به نقل از فارس، این نظر سنجی از هفته پیش آغاز شده و 6 ورزشکار معرفی شده از سوی کمیته بین‌المللی پارالمپیک برای دریافت عنوان برترین ورزشکار ماه نوامبر با هم در رقابت هستند که زهرا نعمتی تا کنون با کسب بیش از 3 هزار رای، به عنوان نفر اول در صدر این فهرست قرار گرفته و 83 درصد آرا را به خود اختصاص داده است. نفر دوم این فهرست ورزشکاری از آلمان با 293 رای، اختلافی چشمگیر با نعمتی دارد.
 
این نظر سنجی هنوز برقرار است و علاقه مندان فرصت دارند تا روز چهارشنبه، 18 آذر ماه، ساعت 12 با مراجعه به صفحه اصلی وب سایت کمیته بین‌المللی پارالمپیک به نعمتی رای دهند.
 
زهرا نعمتی، بانوی پرافتخار ورزش جانبازان و معلولین ایران به دلیل عملکردش در رقابت‌های آسیایی تایلند و کسب همزمان سهمیه المپیک و پارالمپیک 2016 ریو در این نظر سنجی انتخاب شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *