جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

مخالفت‌مجلس با آزادسازی نرخ بلیت هواپیما

دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 459878
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار باشد تأخیر پروازها ، نقص فنی ، کیفیت ، سن هواپیماها و خدمات‌دهی ایرلاین‌ها تغییری نکند ، افزایش نرخ بلیت هواپیما معنی ندارد.
مخالفت‌مجلس با آزادسازی نرخ بلیت هواپیما
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مهرداد بائوج لاهوتی افزود: کمیسیون عمران در جلسه عصر امروز مسئله آزادسازی نرخ بلیت هواپیماها را بررسی می‌کند.

وی تصریح کرد: در این جلسه معاونان وزارت راه و شهرسازی و مسئولانی از سازمان هواپیمایی کشور و ایرلاین‌های معتبر که صاحب تصمیم هستند، حضور خواهند داشت.

سخنگوی کمیسیون عمران گفت: امیدواریم در این نشست بتوانیم شیب افزایش نرخ بلیت هواپیماها را نرم‌تر کنیم.

وی افزود: ایرلاین‌ها باید در مورد کاهش تأخیر پروازها، کاهش سن هواپیماها، افزایش کیفیت خدمات‌دهی و کاهش زمان دریافت بلیت به مردم تضمین بدهند.

بائوج لاهوتی ادامه داد: آزادسازی یک قانون است و ایرلاین‌ها بخش خصوصی هستند اما باید به چند نکته توجه شود.

وی تصریح کرد: زمان دریافت بلیت، تحمیل نکردن قیمت خدمات به همه مسافران هواپیماها و عینی شدن آثار آزادسازی نرخ بلیت هواپیما از جمله مواردی است که باید مد نظر ایرلاین‌ها قرار بگیرد.

سخنگوی کمیسیون عمران اظهار داشت: شیب افزایش قیمت بلیت هواپیماها را تند می دانیم و این شیب به ضرر ایرلاین‌ها نیز خواهد بود چرا که مردم استفاده از حمل و نقل هوایی به خصوص در مسیرهای کوتاه را محدود خواهند کرد.

بائوج لاهوتی اظهار امیدواری کرد در نشست عصر امروز کمیسیون عمران با مسئولان ذی‌ربط به جمع بندی برسند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *