پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

رونالدو سومین گلزن برتر تاریخ لالیگا شد

يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب: 459753
مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال‌مادرید با گلزنی در چهاردهمین بازی این فصل تیمش در لالیگا به سومین گلزن برتر تاریخ این رقابت‌ها تبدیل شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در جریان پیروزی 4 بر یک شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال رئال‌مادرید برابر ختافه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، کریستیانو رونالدو آخرین گل کهکشانی‌ها را به ثمر رساند.
 
این گل شمار گل‌هایی که رونالدو از ابتدای پیوستن‌اش به رئال‌مادرید در سال 2009 تاکنون در لالیگا به ثمر رسانده است را به 235  افزایش داد تا او از هوگو سانچس، مهاجم مکزیکی پیشین کهکشانی‌ها پیشی بگیرد و اکنون به تنهایی در رده سوم جدول برترین گلزنان تاریخ لالیگا بایستد.
 
برخلاف رونالدو، سانچس گل‌هایی لالیگایی خود را در سه تیم اتلتیکومادرید، رئال‌مادرید و رایووایکانو به ثمر رساند که 164 گل از 234 گل او با در جمع سفیدپوشان مادرید بود.
 
رونالدو در جدول برترین گلزنان تاریخ لالیگا تنها دو نفر را بالاتر از خود می‌بیند که یکی از آنها لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی بارسلونا با 289 گل و دیگری تلمو سارا، مهاجم پیشین اتلتیک بیلبائو با 253 گل است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *