جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

لغو 3 سخنرانی‌ زاکانی بدون اطلاع

يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۹
کد مطلب: 459557
سه مراسم سخنرانی علیرضا زاکانی که قرار بود عصر امروز در مشهد انجام شود، لغو شد و زاکانی درباره علت لغو این سخنرانی‌‌ها اظهار بی‌اطلاعی کرد.
به گزارش جهان از فارس، علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در مجلس و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی، امروز برای حضور و سخنرانی در چهار مراسم به مشهد آمده بود اما سه سخنرانی وی به دلایل نامشخص لغو شد.
 
زاکانی قرار بود در دانشگاه آزاد، دو برنامه در دانشگاه خاوران و برنامه‌ای به میزبانی بسیج دانشجویی پردیس شهید بهشتی مشهد شرکت داشته باشد و سخنرانی کند اما تنها یک سخنرانی وی در دانشگاه خاوران برگزار و سه سخنرانی دیگر وی لغو شد.
 
زاکانی در پاسخ به فارس درباره علت لغو این سخنرانی‌ها گفت: بنده کاملا بی‌اطلاع هستم و فقط به من خبر دادند که سخنرانی‌هایت لغو شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سخنرانی دانشگاه خاوران هم باید لغو می شد. باید عدالت برقرار شود. اگر قرار بر لغو سخنرانی هست، باید سخنرانی افراد از همه ی طیف ها لغو و مختل شود.