کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کندی انتقال زائران از مهران در هوای سرد

15 آذر 1394 ساعت 3:23

رییس پلیس راه راهور با انتقاد شدید از کمبود اتوبوس های مسافر بری شهری در پایانه موقت مهران گفت :با توجه لبه برودت هوا عملیات حمل و نقل رائران با کندی صورت می گیرد


به گزارش جهان، سرهنگ محمد حسین حمیدی رییس پلیس راه راهور ناجا در گفتگو با مهر درباره ادامه عملیات تخلیه زائران حسینی از مرز مهران گفت: از ساعت ۲۳ شامگاه جمعه در شهر مهران با کمبود شدید اتوبوس های برون شهری مواجه هستیم که این امر باعث کندی تردد رائران و توقف آنها در پایانه های شهر مهران شده است.
 
وی افزود: اکثر مسافرانی که از پایانه مرزی مهران قصد عزیمت به شهرهای خودشان را دارند در سرمای شدید گرفتار شده اند. این در حالی است که ترانزیت زائران از عراق تا پایانه مرزی مهران و پایانه موقتی که برای تسهیل در امر تردد زائران د نظزر گرفته شده است با نظم انجام می شود اما از پایانه ها به سمت شهرهای مقصد با کمبود شدید اتوبوس های برون شهری رو به رو هستیم.
 
سرهنگ حمیدی با اشاره به گزارش هواشناسی و احتمال کاهش دما در ایلام گفت: قطعا با کاهش دما مسافرانی که بعضا با حداقل امکانات گرمایشی در پیاده روی اربعین شرکت کرده بودند با مشکلات جدی  مواجه  می شوند.
 
رییس پلیس راه راهور ناجا در ادامه با درخواست از دستگاه های متولی برای تامین اتوبوس های برون شهری گفت: برای جا به جایی مسافرانی که در پایانه های مرزی مهران و همچنین در پایانه مسافری موقت مهران منتظرند دست کم به ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری نیاز است که امیدواریم دستگاه های متولی نسبت به تامین این نیاز هر چه زودتر اقدام کنند.
 
    ارسال به
 


کد مطلب: 459553

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/459553/کندی-انتقال-زائران-مهران-هوای-سرد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com