جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

واکنش مظلومی به شعار هواداران +فیلم

شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب: 459528
سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری درخصوص شعارهای برخی از تماشاگران علیه او واکنش نشان داد.
فیلم



به گزارش جهان به نقل از فارس، پرویز مظلومی در نشست خبری پس از تمرین امروز استقلال در خصوص شعارهای اندک تماشاگران استقلال بعد از بازی با سایپا گفت: جامعه این نفرات را شناخته است. دو نفر از آقایان شناخته شده اند. 4 نفر را جمع می کنند تا شعار دهند. البته من سابقه دیدن این مسائل را دارم و عادت کرده ام. در شیراز هم این اتفاق افتاد و چند روز بعد از بازی با سایپا بازی داشتیم که تیمم دو بر دو کرد و همین آقایان علیه من شعار دادند. ما 30 میلیون هوادار داریم و از آن‌ها تشکر می‌کنم و به عشق این هواداران تلاش می‌کنیم. حتی بچه های تیم می خواستند در این باره مصاحبه کنند چون ناراحت بودند اما فکر می‌کنم تیم جوان استقلال با وجود اینکه قول قهرمانی نداده‌ام به شرایطی رسیده که انتظارات از آنها بالاست.
 
مظلومی ادامه داد: ما تلاش می کنیم که جام بگیریم با وجودی که قولی برای قهرمانی نداده ام و همه هدفمان این است که سهمیه آسیا را کسب کنیم و جام هم بگیریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *