شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

اعلام زمان تشریح علت فوت رکن آبادی

شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 459478
بنا به اعلام سازمان پزشکی قانونی به خانواده مرحوم غضنفر رکن‌آبادی، سفیر سابق ایران در لبنان، یافتن علت فوت وی، دو هفته زمان لازم دارد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سازمان پزشکی قانونی به خانواده مرحوم غضنفر رکن آبادی اعلام کرده است که تا دو هفته دیگر علت فوت مرحوم رکن آبادی مشخص می شود.

قبل از این نتیجه آزمایش دی.ان.ای جمهوری اسلامی ایران از پیکر مرحوم رکن آبادی مثبت اعلام شد و مشخص شد که پیکر منتقل شده به ایران برای سفیر سابق ایران در لبنان است.

به گزارش فارس، قرار است روز دوشنبه ۱۶ آذرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم برای مرحوم رکن آبادی مراسم یادبود گرفته شود و مراسم چهلم مرحوم نیز در روز پنجشنبه ۱۷ دی ماه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ در مسجد جامع شهرک قدس تهران برگزار می شود.

غضنفر رکن آبادی سفیر سابق ایران در لبنان، پس از نطق کوبنده خود در روز عرفه و در مراسم برائت از مشرکین، سرانجام در روز عید قربان در سرزمین منا جان به جان آفرین تسلیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *