جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اعلام آخرین آمار تلفات جاده ای سفر اربعین

شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 459472
طی ۱۰ روزی که از آغاز طرح ملی امداد و نجات اربعین می‌گرد، ۲۶ نفر در سوانح رانندگی جان خود را از دست داده و امدادگران به ۵۳۹ حادثه دیده امدادرسانی کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، از ۱۰ روز پیش که در طرح ملی امداد و نجات اربعین حسینی آغاز شده است، تاکنون ۴۸ سانحه رانندگی رخ داده که ۲۶ نفر در آنها جان خود را از دست داده‌اند.

از ۴۸ سانحه رخ داده، ۳۷ مورد در ایلام، ۴ مورد در خوزستان، ۲ مورد در مرکزی، یک مورد در اصفهان، یک مورد در سمنان، یک مورد در مازندران، یک مورد در عراق و یک مورد در کرمانشاه رخ داده است.

سید مصطفی مرتضوی، سخنگوی سازمان امداد و نجات در مورد خدمات ارائه شده از سوی امدادگران این سازمان به فارس گفت: در این حوادث ۵۳۹ نفر دچار حادثه شدند.

وی با اشاره به امدادرسانی به ۱۷۷ نفر از این حادثه دیدگان گفت: ۲۲۰ نفر در این حوادث دچار جراحت شده که ۷۸ نفر به صورت زمینی و ۷ نفر به صورت هوایی به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته سخنگوی سازمان امداد و نجات ۱۷ نفر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا و مابقی مصدومین توسط نیروهای اورژانس انتقال یافته‌اند.

 از ۲۶ فوتی حوادث رانندگی ۸ نفر در ایلام، ۹ نفر در مازندران، ۳ نفر در اصفهان و ۶ نفر در عراق جان باخته و ۳ نفر نیز در مازندران مفقود شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *