جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱

هشدار به زائران درباره عروسکهایی که با اصرار هدیه گرفته‌اند!

شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 459377
رئیس ستاد مرکزی اربعین از کشف مواد خطرناک در چند مورد اسباب بازی خریداری شده توسط زائران خبر داد و گفت: زائران اساب بازی و وسایلی که امکان جاسازی مواد خطرناک دارد قبل از استفاده توسط واحدهای امنیتی و انتظامی کنترل کنند.
هشدار به زائران درباره عروسکهایی که با اصرار هدیه گرفته‌اند!
به گزارش جهان به نقل از فارس، حسین ذوالفقاری رئیس ستاد مرکزی اربعین در گفت‌وگویی ضمن هشدار به زائرین برای عدم دستکاری وسایل خریداری شده از عراق گفت: امروز تعداد قابل توجهی از زائران به استانداری‌ها و نیروی انتظامی مراجعه و اعلام کردند عروسک‌هایی در سفر به عتبات عالیات با اصرار و پافشاری به آنها هدیه شده است و از زوار می‌خواهیم وسایل خریداری شده در عراق را به هیچ عنوان دستکاری نکرده و به مراکز انتظامی مراجعه کنند تا این وسایل بررسی شوند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور تاکید کرد زائران به هیچ عنوان از وسایل خریداری شده در سفر به عتبات عالیات که قابلیت اتصال به برق و یا باطری را دارند آزمایش و استفاده نکنند.

وی یادآور شد: امروز در بررسی ها چند مورد از اسباب بازی‌های خریداری شده توسط زائران در عراق مواد خطرناکی کشف شد و برخی نیز خودشان به دلیل مشکوک بودن به وسایل خریداری شده این موضوع را به دستگاه‌های امنیتی اطلاع دادند.

ذوالفقاری یادآور شد در مرز مهران نیز چند مورد از اسباب بازی‌هایی که مواد خطرناک در ان جاسازی شده بود کشف شد که از تمام زائرانی که به داخل کشور آمده‌اند می‌خواهیم چنانچه اسباب بازی و وسایلی که امکان جاسازی مواد خطرناک دارد خریداری کرده اند ، قبل از استفاده از آن با واحدهای انتظامی و امنیتی کنترل کنند تا نسبت به ان وسیله اطمینان کامل را داشته باشند.

رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه زائرینی که در راه هستند مراقب وسایل خریداری شده خود باشند خاطرنشان کرد: از زائرینی که هنوز در عراق هستند و به کشور باز نگشته‌اند می‌خواهیم تا به هیچ عنوان این گونه وسایل را نخرند.

وی در پایان تصریح کرد به تمامی دستگاه های امنیتی تاکید شده است که کنترل بیشتری نسبت به این موضع داشته باشند تا مشکلی به وجود نیاید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کی میخواهند بفهمند زورکی نمیشود هدیه داد و قصد و غرضی پشت این کار هست؟ رفتید زیارت یا عروسک بخرید؟